• SinnerSaint

IVF-gravida med BF i Dec/Jan

Hej på er alla gravida IVF-are.

Jag plussade på ruvdag 13, på vår första IVF genom RMC Lpkg.

Hoppas vi blir ett gäng som kan följas åt, hela långa året nu

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-10 06:33
    Vill bara tillägga att det visade sig vara enäggstvillingar som gömde sig i min mage

Bf 20 dec, men jag får nog räkna med nov snarare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 07:26
    Dumt att man inte kan ta bort tillägg här inledning men hur eller hur så är det bara ett foster nu för det andra har tillbakabildats. Så räknar med 20 dec som bf igen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-30 20:56
    Denna länk för magbilder och andra bilder: www.familjeliv.se/Forum-7-139/m59685330.html

Denna länk är vår BF-lista.
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m60586536.html
  • Svar på tråden IVF-gravida med BF i Dec/Jan
  • many87

Hej jag hänger på in här med... Plussade på ruvdag 17, på vårat första IVF försök på Sahlgrenska...

• SinnerSaint

chantii, vad menar du?? Grattis förresten =)

Trevligtjeje: Stort grattis och välkommen hit!! =)

• chantii

Näe undrade om man räknade annorlunda vid FET? Men har pratat med min klinik idag och BF är 24-26 dec. Bästa julklappen

Har ni tagit progesteron? Jag gjorde det fram till TD men ringde kliniken idag och frågade om det var ok att fortsätta. Då jag är så orolig av mig....

Hur gör ni?

Grattis alla

• SinnerSaint

Skriv gärn in er listan också

Chantii: Jag slutade med prgesteronet på td tror jag. Jag orkade inte hålla på längre med kladdet så jag hade ett paket över faktiskt. Kanek tre dagar tidigt eller något
    Du kan ju trappa ner och ta morgon och kväll i någon/några dagar och sedan bara på kvällen i någon dag innan du slutar. Men har du starkt utslag på gravtesten och inte har haft upprepade missfall tidigare är det ingen fara att sluta med dem

• Lyxmamma

Ruvardag 8 idag (med blastocyst) Testdag på onsdag men började må sjukt illa igår kväll och ska på kalas ikväll så jag testade för att inte smitta ner någon med magsjuka Ett superfint plus!!! Känner sådan tacksamhet! Vårt 6:e försök (5 färska och 1 FET). Blev gravida på FETet förra våren men det trillade ut men det här ska stanna!!! Har en 2,5 åring efter 2 försök (1 färskt och 1 FET) 2008. Om jag utgår från ÄP så har vi BF 1/1 2012 Kniiiiip! Ons 20 apr 22:37#4 BF 20/12 - SinnerSaint. 1 IVF. 20/12 - Ocean Pearl 20/12 - Myggan01. 1 IVF 26/12? - AG, 1 IVF 1/1 - Lyxmamma, 6 försök (5 färska, 1 FET)

• chantii

Sinnersaint

Jag har bara tagit en vagg, på kvällen
    Slutar nog när jag varit på första VUL.
    Har ett MF sen tidigare innan dottern. Första. Ivfet 2005.

Denna gång gravid på 2 FET. 2 toppägg insatta

Har ni mkt molvärk? Jag har det... Men kan ju vara vaggisarna med som gör att det känns mer.

• Lyxmamma

Jo det drar och hugger lite ibland. Även om det är normalt så är det ändå lite otäckt

• chantii

Hihi

Näe jag är inte sugen på någon mat alls. Men när jag blir hungrig blir jag riktigt hungrig. Magen bara skriker

LYXMAMMA

Ja jag tycker det är otäckt...man tror ju ngt är fel...men det är nog bara bra att man känner ngt.

• chantii

BF
    20/12 - SinnerSaint. 1 IVF.
    20/12 - Ocean Pearl
    20/12 - Myggan01. 1 IVF
    24/12- Chantii 2 FET
    26/12? - AG, 1 IVF

Svar på tråden IVF-gravida med BF i Dec/Jan