• SinnerSaint

IVF-gravida med BF i Dec/Jan

Hej på er alla gravida IVF-are.

Jag plussade på ruvdag 13, på vår första IVF genom RMC Lpkg.

Hoppas vi blir ett gäng som kan följas åt, hela långa året nu

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-10 06:33
    Vill bara tillägga att det visade sig vara enäggstvillingar som gömde sig i min mage

Bf 20 dec, men jag får nog räkna med nov snarare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 07:26
    Dumt att man inte kan ta bort tillägg här inledning men hur eller hur så är det bara ett foster nu för det andra har tillbakabildats. Så räknar med 20 dec som bf igen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-30 20:56
    Denna länk för magbilder och andra bilder: www.familjeliv.se/Forum-7-139/m59685330.html

Denna länk är vår BF-lista.
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m60586536.html
  • Svar på tråden IVF-gravida med BF i Dec/Jan
  • Lycklig vill ha mer

Jag tar bort mig också, 12 timmar fick jag vara glad över plusset. Än så länge bara brunaktiga småflytningar vid toalettbesök men tillräckligt för att få mitt hopp att sjunka drastiskt.

BF
    20/12 - SinnerSaint. 1 IVF.
    20/12 - Ocean Pearl
    20/12 - Myggan01. 1 IVF
    22/12- travtjej 1 IVF
    24/12- Chantii 2 FET
    29/12 - Pechi, 4 IVF
    1/1 - Lyxmamma, 5 IVF, 1 FET
    1/1 - AKIG, 3 IVF.
    5/1 - Phillie10, 2 IVF/ICSI (Två dagar innan min födelsedag! :) ) 

• Lyxmamma

Grattis till alla som fått plus och jag beklagar verkligen till alla er som börjat blöda. Vet verkligen hur det känns då jag själv fått tre missfall genom åren. Men blod behöver inte vara dåligt - min mamma blödde jättekraftigt med min syster och hon fyller 42 år i år. De tror att hon kanske blödde ut en tvilling men är inte säkra. Personligen har blod tyvärr alltid betydd missfall för mig men jag känner jättemånga som har blödit och bebisarna har mått toppen. Kontrollera blödningen så snart ni kan och så hoppas jag verkligen av hela mitt hjärta att era bebisar mår bra och att ni kan skriva in er i tråden igen snart!!!

Vad gäller inskrivning på MVC så tänker jag vänta tills jag har sett ett hjärta picka på VULet som ska göras om ca. tre veckor. Men det gör jag mest för att jag fått tre missfall tidigare. Skrev in mig tidigt första graviditeten och fick ringa och skriva ut mig strax efter så jag vill helst inte hamna i den situationen igen. Men den här gången tänkte jag att den lill* skulle stanna kvar och bli en fin och frisk liten bebis i januari. Har fått min beskärda del av missfall nu så det är liksom min tur nu att få en bebis igen nu (har en dotter via IVF sedan tidigare)

• A G

Tack för omtanken, jag ska till KK idag.

Kram till er som blöder som jag.

Grattis till er som plussat!

• A G

Tyvärr inga positiva nyheter, tidigt missfall, så nästa behandling startar inte förrens i slutet på sommaren, har ju inga i frysen...men kan ju börja med nedregleringen lite tidigare innan de öppnar upp igen efter sommarstängningen eftersom vi vet lite vad allt innebär.

• phillie12

Hej, antagligen dåliga nyheter här också. 
    Hcg-nivån låg bara på 41, vilket är för lågt. Ska vara över 50. Måste in och ta nya prover på fredag. Känns för jävligt och hopplöst också.  

Läs min blogg: www.orattvisan.blogg.se - en blogg om livet med IVF och betraktelser på vägen!
  • SinnerSaint

Beklagar så till er båda. Hoppas att ni orkar ta nya tag och kan njuta av att dricka och ha det underbart under sommaren istället. Blir ju er sista sommar utan barn

• Alrua
    phillie12 skrev 2011-04-27 17:56:08 följande:
    Well... Jag tänker inte ge upp än?
    Nej absolut inte.
    Dina värden skall gå upp....Punkt SLUT :)
    .:. There is always hope .:.
  • Cathy

Tråkigt att höra om er som börjat börja. Som SinnerSaint sa - ta och njut av vin etc nu i sommar för det är sista sommaren utan barn eller mage Flört

pillie10; ge inte upp än! Hcg nivån kan vara låg hos vissa. Håler tummarna för dig!

KRAM

Svar på tråden IVF-gravida med BF i Dec/Jan