• SinnerSaint

IVF-gravida med BF i Dec/Jan

Hej på er alla gravida IVF-are.

Jag plussade på ruvdag 13, på vår första IVF genom RMC Lpkg.

Hoppas vi blir ett gäng som kan följas åt, hela långa året nu

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-10 06:33
    Vill bara tillägga att det visade sig vara enäggstvillingar som gömde sig i min mage

Bf 20 dec, men jag får nog räkna med nov snarare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 07:26
    Dumt att man inte kan ta bort tillägg här inledning men hur eller hur så är det bara ett foster nu för det andra har tillbakabildats. Så räknar med 20 dec som bf igen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-30 20:56
    Denna länk för magbilder och andra bilder: www.familjeliv.se/Forum-7-139/m59685330.html

Denna länk är vår BF-lista.
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m60586536.html
  • Svar på tråden IVF-gravida med BF i Dec/Jan
  • Alrua

Ingen fara :)
    Vi är här för varandra:)
    Själv spydde man precis efter att ha tagit första Orgalutran sprutan.
    Nervösiteten är djävulen själv

.:. There is always hope .:.
  • Cathy

Lägger till mig på listan..

BF
    15/12 - Cathy. 1 IVF
    20/12 - SinnerSaint. 1 IVF.
    20/12 - Ocean Pearl
    20/12 - Myggan01. 1 IVF
    22/12- travtjej 1 IVF
    24/12- Chantii 2 FET
    29/12 - Pechi, 4 IVF
    1/1 - Lyxmamma, 5 IVF, 1 FET
    1/1 - AKIG, 3 IVF.
    5/1 - Phillie10, 2 IVF/ICSI (Två dagar innan min födelsedag! :) ) 

• Hannibunny80

Uppdaterar lite lite...
    Kan äntligen lägga till mig i denna tråden.

BF
    15/12 - Cathy. 1 IVF
    20/12 - SinnerSaint. 1 IVF.
    20/12 - Ocean Pearl
    20/12 - Myggan01. 1 IVF
    22/12- travtjej 1 IVF
    24/12- Chantii 2 FET
    29/12 - Pechi, 4 IVF
    1/1 - Lyxmamma, 5 IVF, 1 FET
    1/1 - AKIG, 3 IVF.
    2/1 - Hannibunny80 1 IVF
    5/1 - Phillie10, 2 IVF/ICSI (Två dagar innan min födelsedag! :) ) 

• Hannibunny80

Skulle ju vara "Uppdaterar LISTAN lite" hehe...

• SinnerSaint

Härligt å välkomna cathy och hunnybunny Själv spydde jag första gången idag, men inte pga av illamående utan för att min lräkteflex på tungan blivit så känslig att jag knappt kunnat ha Saliv på tungan sjukt vad kroppen lever sitt eget liv Hur mår ni andra?

• AKIG

Jag mår bra förutom ;)
    Ömma bröst, molvärk, illamående av och till och ibland drar det i höger ljumske...sen är jag MKT trött!

HUR  MÅR NI???

Är så kul att få höra hur alla mår!

• Hannibunny80

Jag mår bra. Inte gått så lång tid heller men allt är som sagt bra.
    Känner att det drar, strålar o lite så i magen då och då. En annorlunda känsla som man inte känt innan.
    Bävar för ett eventuellt kommande illamående. Hoppas hoppas att jag kan slippa det.

• SinnerSaint

Jag är också trött. Det är en trötthet jag aldrig någonsin känt förr.... Helt sjukt. Men jag köpte sea-band igår och det har hjälpt lite mot det lindriga illamående jag har, så det kan jag rekommendera Idag är jag i v 6+3

• chantii
    SinnerSaint skrev 2011-04-29 07:06:55 följande:
    Jag är också trött. Det är en trötthet jag aldrig någonsin känt förr.... Helt sjukt. Men jag köpte sea-band igår och det har hjälpt lite mot det lindriga illamående jag har, så det kan jag rekommendera Idag är jag i v 6+3
    Sea-band? Vad är de?

Själv är jag jätte trött. Sover så dåligt. Vrider och vänder hela nätterna. Mådde lite illa igår, lite ömma bröst annars mår jag bra.

Vecka 5+5 tror ja
  • Lyxmamma

Kramar om er som börjat blöda!!!!! Jättehårt!!!!

Tröttheten är värst just nu. Går runt som i dvala hela dagarna. Spelar ingen roll att man sover utan är trött hela tiden ändå. Igår när jag var på stan och handlade så sa jag så många tokigheter till kassörskorna för att inte huvudet var med mig. Och när jag försökte rätta till det så gjorde jag det bara värre *fniss* De måste ha trott att jag är en dum blondin Annars har jag känningar i magen; drar och sliter. Kissar mycket på nätterna. Har mått lite illa men just nu känns det rätt okej. Ömma bröst och känner mig allmänt svullen. Ser ut som om jag är gravid i fjärde månaden redan men jag har kvar en hel del mage seda förra graviditeten. Inte lätt att bli av med när man närmar sig 40

Svar på tråden IVF-gravida med BF i Dec/Jan