• SinnerSaint

IVF-gravida med BF i Dec/Jan

Hej på er alla gravida IVF-are.

Jag plussade på ruvdag 13, på vår första IVF genom RMC Lpkg.

Hoppas vi blir ett gäng som kan följas åt, hela långa året nu

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-10 06:33
    Vill bara tillägga att det visade sig vara enäggstvillingar som gömde sig i min mage

Bf 20 dec, men jag får nog räkna med nov snarare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 07:26
    Dumt att man inte kan ta bort tillägg här inledning men hur eller hur så är det bara ett foster nu för det andra har tillbakabildats. Så räknar med 20 dec som bf igen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-30 20:56
    Denna länk för magbilder och andra bilder: www.familjeliv.se/Forum-7-139/m59685330.html

Denna länk är vår BF-lista.
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m60586536.html
  • Svar på tråden IVF-gravida med BF i Dec/Jan
  • Lyxmamma
    BF
    20/12 - SinnerSaint. 1 IVF.
    20/12 - Ocean Pearl
    20/12 - Myggan01. 1 IVF
    24/12- Chantii 2 FET
    26/12? - AG, 1 IVF
    1/1 - Lyxmamma, 5 IVF, 1 FET
  • Cathy

Hej!
    Kan man få hoppa in här?
    Plussade på TD (vågade inte testa innan), har BF nångång i dec. Ska på första ultraljud nu i veckan så då borde jag få veta. Gjorde korta metoden på RMC linköping, första ivf.

• SinnerSaint

Hej Å välkommen cathy! Bara att skiva in dig i lista å känna dej som hemma sen Vilket datum hade du ÄP?

• Cathy
    SinnerSaint skrev 2011-04-25 17:21:54 följande:
    Hej Å välkommen cathy! Bara att skiva in dig i lista å känna dej som hemma sen Vilket datum hade du ÄP?
    Tack snälla! Jag hade ÄP 21 mars.
  • chantii

Alltså hur räknar man vid FET?

20mars var första dagen i sista mensen.

FET gjorde vi den 7april.

Vilken vecka är jag i???

• SinnerSaint

Jag tror att alla räknar ÄP/ÄL som vecka 2+0, så FET borde ju vara typ 2+2? antar att du hade ägglossning någon dag innan fet eller? Eller sätter man in det samma dag som äL?

• Cathy
    SinnerSaint skrev 2011-04-25 23:07:14 följande:
    I så fall gick du in i vecka 8 idag 7+0
    tack Glad Så man räknar från ÄP?
  • phillie12

HEJ! 
    Får jag snälla vara med här?
    Jag gråter fortfarande för vi testade plus bara för en och en halv timme sen! Så jäkla fantastiskt! Jag trodde aldrig jag skulle få skriva de här orden: Jag är gravid!!!
    Andra färskförsöket med hjälp av ICSI på RMC Malmö. Fick tillbaka en femcelling med lite fragmentering på dag 2! Idag är RD 11! Jag är så jäkla glad!  Ska räkna ut när BF är men tror det är 2 dagar innan min födelsedag! 

Läs min blogg: www.orattvisan.blogg.se - en blogg om livet med IVF och betraktelser på vägen!
Svar på tråden IVF-gravida med BF i Dec/Jan