IVF-gravida med BF i Dec/Jan
Hej!
Kan man få hoppa in här?
Plussade på TD (vågade inte testa innan), har BF nångång i dec. Ska på första ultraljud nu i veckan så då borde jag få veta. Gjorde korta metoden på RMC linköping, första ivf.
Hej!
Kan man få hoppa in här?
Plussade på TD (vågade inte testa innan), har BF nångång i dec. Ska på första ultraljud nu i veckan så då borde jag få veta. Gjorde korta metoden på RMC linköping, första ivf.
Tråkigt att höra om er som börjat börja. Som SinnerSaint sa - ta och njut av vin etc nu i sommar för det är sista sommaren utan barn eller mage
pillie10; ge inte upp än! Hcg nivån kan vara låg hos vissa. Håler tummarna för dig!
KRAM
Lägger till mig på listan..
BF
15/12 - Cathy. 1 IVF
20/12 - SinnerSaint. 1 IVF.
20/12 - Ocean Pearl
20/12 - Myggan01. 1 IVF
22/12- travtjej 1 IVF
24/12- Chantii 2 FET
29/12 - Pechi, 4 IVF
1/1 - Lyxmamma, 5 IVF, 1 FET
1/1 - AKIG, 3 IVF.
5/1 - Phillie10, 2 IVF/ICSI (Två dagar innan min födelsedag! :) )
Jag har mått bara bra - förutom ömma/spända bröst, molvärk och en massa gaser hihi. Kände mig lite illamående igår morse och under dagen, för första gången. Har sovit som en stock sedan jag plussade, bättre en någonsin. Väldigt väldigt märkligt.
SinnerSaint; köpte du sea-bandet på apoteket?
Tjejer! Behöver er hjälp! Var igår på första VUL och har sedan dess haft bruna flytningar. Ganska rikliga för har bytt trosskyddet flera gånger redan idag. Och har molvärk, fast värre än hittills. Någon annan som varit på VUL och fått flytningar efter det?
Jag ringde både gyn akuten och kliniken och båda tyckte jag skulle avvakta. Det var förmodligen VUL:et, det har nämligen slutat nu.
GRATTIS! Härligt!
SinnerSaint; jättetråkigt att höra att du blivit överstimulerad. Å va det måste vara jobbigt med ännu fler sprutor..Dina äggstockar är fortfarande verkligen stora..Förstår att det värker kring äggstockarna..Bra iaf att de har stenkoll på dig! Hoppas att det snart ska bli bättre! kram