• SinnerSaint

IVF-gravida med BF i Dec/Jan

Hej på er alla gravida IVF-are.

Jag plussade på ruvdag 13, på vår första IVF genom RMC Lpkg.

Hoppas vi blir ett gäng som kan följas åt, hela långa året nu

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-10 06:33
    Vill bara tillägga att det visade sig vara enäggstvillingar som gömde sig i min mage

Bf 20 dec, men jag får nog räkna med nov snarare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 07:26
    Dumt att man inte kan ta bort tillägg här inledning men hur eller hur så är det bara ett foster nu för det andra har tillbakabildats. Så räknar med 20 dec som bf igen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-30 20:56
    Denna länk för magbilder och andra bilder: www.familjeliv.se/Forum-7-139/m59685330.html

Denna länk är vår BF-lista.
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m60586536.html
  • Svar på tråden IVF-gravida med BF i Dec/Jan
  • AKIG

Vilka symptom hade ni i vecka 5+3 alltså vecka 6....?

Börjar bli orolig mina ömma bröst har nästan försvunnit fast jag kan väl säga att de kommer och går ;)
    Har lite molvärk av och till, och är fortfarande trött och är uppe på toa ca 2 ggr/natt men fy....är nog för att det närmar sig VUL...är så rädd att det inte lever där inne denna gången oxå....blä! Rynkar på näsan

Hur mår ni andra?

• SinnerSaint

Jag kände nog lite likadant å det kan jag göra fortfarande, tycker inte att brösten är alls lika ömma nu. Men du behöver inte oroa dig

• AKIG
    SinnerSaint skrev 2011-05-05 06:37:07 följande:
    Jag kände nog lite likadant å det kan jag göra fortfarande, tycker inte att brösten är alls lika ömma nu. Men du behöver inte oroa dig
    Oki hoppas inte de iaf...tack för svar!
  • AKIG
    chantii skrev 2011-05-05 16:33:46 följande:
    VUL gick bra idag lycklig.
    Grattis Glad Vilken vecka är du i?
  • SinnerSaint

Härligt chantii!!! Jag hade också VUL idag och nya blodprov. Vi såg båda hjärtanen ticka som tusan och det bara suger i magen på mig när jag tänker på att det är två Men mitt levervärde har gått ner idag till nOrmal gräns, första gången på öre en månad. OCH jag har i flera dagar gett tusan i det blodförtunnande, och jan ge mig tusan på att det är det som gjorde att värden gick ner Fick ytterligare en UL bild på polarn å pyret men nu måste jag klara mig utan min älskade Gyn nu ett tag framöver, men tror att det ändå kommer bli täta kontroller pga tvillinggraviditeten. Men i fortsättningen blir det väl hos barnmorska eller nått

• AKIG
    SinnerSaint skrev 2011-05-05 16:58:03 följande:
    Härligt chantii!!! Jag hade också VUL idag och nya blodprov. Vi såg båda hjärtanen ticka som tusan och det bara suger i magen på mig när jag tänker på att det är två Men mitt levervärde har gått ner idag till nOrmal gräns, första gången på öre en månad. OCH jag har i flera dagar gett tusan i det blodförtunnande, och jan ge mig tusan på att det är det som gjorde att värden gick ner Fick ytterligare en UL bild på polarn å pyret men nu måste jag klara mig utan min älskade Gyn nu ett tag framöver, men tror att det ändå kommer bli täta kontroller pga tvillinggraviditeten. Men i fortsättningen blir det väl hos barnmorska eller nått
    mysigt att få se ett eller två små hjärtan......det är vår dröm oxå!
  • chantii
    AKIG skrev 2011-05-05 16:52:13 följande:
    Grattis Glad Vilken vecka är du i?
    Vecka ca 6+3

Det var världens snabbaste VUL, han ville inte hålla på för länge iom att det finns vissa risker....
    Men allt såg fint ut, som det skall. Såg bara en, men man vet aldrig, kan ju gömma sig. Har tid igen om 4 veckor.

Nu kan man slappna av lite iallfall.
  • jahl

Hej på er och grattis till alla plus! Glad

Tänkte haka på, plussade häromdagen på ruvardag 14 - men riktiga testet ska tas på torsdag... det är då kliniken sagt att jag ska testa. Men plusset var oerhört starkt! Glad men vågar inte riktigt jubla ännu...

Har fått två embryon insatta så det kan ju vara två även här.... vem vet!

• Ryggen11

Sinnersaint nu har jag hittat hit, bra tråd och jag är så lycklig som kan tillhöra den:))) jag går in i V5 så det är långt kvar. Om ca 3 v blir det första vul, hinner man se ngt då? Eller är den kanske mini mini? Mina bröst ömmar massor och blodådrorna börjar synas tydligt. Jag mår annars prima, har massor av blåmärken efter fragmin sprutorna, hur länge ska man ta dessa?
    Phillie10 kul att se dig här och grattis, jag tror vi oxå var i samma tråd tidigare.
    Grattis till alla plussare och njut av graviditeten, kramar till er som har besvär!

Svar på tråden IVF-gravida med BF i Dec/Jan