• SinnerSaint

IVF-gravida med BF i Dec/Jan

Hej på er alla gravida IVF-are.

Jag plussade på ruvdag 13, på vår första IVF genom RMC Lpkg.

Hoppas vi blir ett gäng som kan följas åt, hela långa året nu

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-10 06:33
    Vill bara tillägga att det visade sig vara enäggstvillingar som gömde sig i min mage

Bf 20 dec, men jag får nog räkna med nov snarare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 07:26
    Dumt att man inte kan ta bort tillägg här inledning men hur eller hur så är det bara ett foster nu för det andra har tillbakabildats. Så räknar med 20 dec som bf igen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-30 20:56
    Denna länk för magbilder och andra bilder: www.familjeliv.se/Forum-7-139/m59685330.html

Denna länk är vår BF-lista.
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m60586536.html
  • Svar på tråden IVF-gravida med BF i Dec/Jan
  • SinnerSaint

Myggan: hoppas di hittar någon lösning Så skönt att höra att din är 2cm min va 1,9cm så då stämmer ju allt som det ska då ju

• Ryggen11

Ynklan wow vilken underbar känsla, supet grattis till dig!!
    Busan vilken grej!! Vilket äventyr, jag håller tummarna att det kommer gå bra!
    Är det någon som vet om man kan få göra ett hcg test innan vul? Typ på mvc? Jag känner nästan inget... Och vill så gärna veta att allt är normalt.

• SinnerSaint

Ryggen: Ne de gör inte hcg test om de inte misstänker något fel tyvärr. Så du får nog vänta till VUL men är du orolig testa med gravtest för man får ju starka streck så länge allt är bra Kram

• chantii

Hemma från jobbet idag..denna graviditet är jag deppig, eller kan inte riktigt förklara, är som i en bubbla. Orkeslös, mår ständigt lite illa....känner mig fet. Svårt att känna mig lycklig över att vara gravid. Jätte konstigt.

Hoppas verkligen det försvinner när jag kommer till vecka 12.

Bokade en resa till Rhodos, åker om en vecka Hoppas få lite energi

• Ryggen11

Fipoci då är vi i samma vecka! Jag hade ET 20/4. hur mår du? Och grattis, det är även mitt ivf nr2. Vist är man orolig men jag försöker vara positiv!

• M karl
    Ryggen11 skrev 2011-05-13 14:29:51 följande:
    Fipoci då är vi i samma vecka! Jag hade ET 20/4. hur mår du? Och grattis, det är även mitt ivf nr2. Vist är man orolig men jag försöker vara positiv!
    Jag mår ganska bra. Jag har hade lite besvär förra veckan men nu mår jag bättre. Märker inte av graviditeten någonting mer än att jag är hungrig hela tiden (inbillar jag mig iaf).
    Jag ska på VUL 13/6 och det känns som en evighet dit. När ska du på VUL? När är ert BF?
  • Hannibunny80

Tycker det är hög tid att flytta fram listan lite.
    Uppdatera gärna om det är något som inte stämmer... o ni nya i tråden.. lägg till er så vi har koll på varandra.

BF
    15/12 - Cathy. 1 IVF
    20/12 - SinnerSaint. 1 IVF.
    20/12 - Ocean Pearl
    20/12 - Myggan01. 1 IVF
    22/12- travtjej 1 IVF
    24/12- Chantii 2 FET
    29/12 - Pechi, 4 IVF
    1/1 - Lyxmamma, 5 IVF, 1 FET
    1/1 - AKIG, 3 IVF.
    2/1 - Hannibunny80 1 IVF
    5/1 - Phillie10, 2 IVF/ICSI (Två dagar innan min födelsedag! :) ) 

• AKIG

Jag blir skit nervös på min kropp.....
    Idag känns brösten knappt (bara lite om jag klämmer) ingen molvärk bara trötthet, och på måndag är det vul är så sjukt rädd för att det ska gå åt skogen igen.......

Ni alla har ni ömma bröst JÄMT eller kommer det och går på er oxå?

Svar på tråden IVF-gravida med BF i Dec/Jan