• SinnerSaint

IVF-gravida med BF i Dec/Jan

Hej på er alla gravida IVF-are.

Jag plussade på ruvdag 13, på vår första IVF genom RMC Lpkg.

Hoppas vi blir ett gäng som kan följas åt, hela långa året nu

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-10 06:33
    Vill bara tillägga att det visade sig vara enäggstvillingar som gömde sig i min mage

Bf 20 dec, men jag får nog räkna med nov snarare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 07:26
    Dumt att man inte kan ta bort tillägg här inledning men hur eller hur så är det bara ett foster nu för det andra har tillbakabildats. Så räknar med 20 dec som bf igen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-30 20:56
    Denna länk för magbilder och andra bilder: www.familjeliv.se/Forum-7-139/m59685330.html

Denna länk är vår BF-lista.
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m60586536.html
  • Svar på tråden IVF-gravida med BF i Dec/Jan
  • phillie12

Välkomna jahl och Ryggen11! Och GRATTIS till er båda!  Det stämmer nog Ryggen, kan inte minnas i vilken tråd bara? Såå skönt iaf när man äntligen får bekräftelse på att det här med IVF fungerar! ;) 

Läs min blogg: www.orattvisan.blogg.se - en blogg om livet med IVF och betraktelser på vägen!
  • htsny2001

Hoppas jag kan hoppa in till er!?
    Det är TD idag och det är "+"!!!! Känns overkligt efter alla problem med läkare och blödningar. Hoppas att allt ska gå bra. Har VUL 30 maj - såååå lång att vänta - hela 2 veckor.
    Grattis till alla "+"!!!! 

• Myggan01

traskar in i v 9 :) Jag har legat i sängen sen v 5, illa mående och migrän, börjar bli riktigt knäpp!
    Så nu ska jag "lyxa" till det, eftersom jag låg hela min födelsedag, tvungen skippa överaskningsresan som min familj gett, (eg all social kontakt har upphört för jag orkar inte), så tar jag en del av mina födelsedagspengar och bokar ett utraljud. Kan inte tänka mig en bättre födelsedagspresent. Förhoppningsvis ger bilderna mig mer kraft och styrka till att fortsätta må illa ett tag till, migränen lär jag få dras med ett tag till. Nu håller vi bara tummarna på att jag mår bra (typ) på Onsdag så jag får uppleva min födelsedagspresent.

• SinnerSaint

Myggan: du går också in i vecka 9 imon v? Är inte du, jag å ocean på exakt samma dag? Så himla tråkigt att du är så dålig!!! Inget roligt alls. Som du säkert vet så blev det ju tvillingar för oss, men jag mår faktiskt ganska bra. Mår illa, men inte så att jag kräks. Å postafen hjälper mig. Får du inte lergigan av doktorn mot illamåendet då? Kram

• htsny2001

Phillie10: Tack!!
    Jag känner ingenting, går och funderar hela tiden om är jag verkligen gravid och är allt går bra där inne?? Brrr tankarna (inte så positiva ibland) bara snurrar i huvudet.

• Myggan01
    SinnerSaint skrev 2011-05-09 18:26:10 följande:
    Myggan: du går också in i vecka 9 imon v? Är inte du, jag å ocean på exakt samma dag? Så himla tråkigt att du är så dålig!!! Inget roligt alls. Som du säkert vet så blev det ju tvillingar för oss, men jag mår faktiskt ganska bra. Mår illa, men inte så att jag kräks. Å postafen hjälper mig. Får du inte lergigan av doktorn mot illamåendet då? Kram
    Jo jag har fått lergigan idag så blir att testa den imorrn. Yes vi ligger exakt samma :) va skönt att du mår hyfsat  och va kul med tvillingarna spännande!! Läste på min iphone app att vecka 9 är hormonernas vecka och illamåendet trappas upp, så det gäller att hålla i sig. Jag kommer knappt ihåg hur det kändes att inte må illa. :)
  • SinnerSaint

Uscha. Inte säga så jag som trott att allt borde gropar ner nu fram till vecka 12 typ Jag har inte laddat hem nån app än men aj göra det nu direkt, fattar inte att jag inte tänkt på det Men det är svårt för mig å Veta om jag följer samma cäxtkutva alls som med ett barn, ska fråga det idag hos barnmorskn Ocean: hur mår du?

• Ocean Pearl

Jag mår ganska bra. Är illamående till och från vissa dagar, andra känner jag inget alls. Är trött, trött, trött......
    Just nu väntar jag bara på att torsdagen skall komma då vi ska på vul. Vill veta att allt ser bra ut innan jag vågar hoppas för mycketDrömmer

• Myggan01
    Ocean Pearl skrev 2011-05-10 09:53:01 följande:
    Jag mår ganska bra. Är illamående till och från vissa dagar, andra känner jag inget alls. Är trött, trött, trött......
    Just nu väntar jag bara på att torsdagen skall komma då vi ska på vul. Vill veta att allt ser bra ut innan jag vågar hoppas för mycketDrömmer
    har du inte varit på vul än? jag fick göra det v 7
Svar på tråden IVF-gravida med BF i Dec/Jan