• phillie12

IVF-gravida med BF i Dec/Jan

HEJ! 
    Får jag snälla vara med här?
    Jag gråter fortfarande för vi testade plus bara för en och en halv timme sen! Så jäkla fantastiskt! Jag trodde aldrig jag skulle få skriva de här orden: Jag är gravid!!!
    Andra färskförsöket med hjälp av ICSI på RMC Malmö. Fick tillbaka en femcelling med lite fragmentering på dag 2! Idag är RD 11! Jag är så jäkla glad!  Ska räkna ut när BF är men tror det är 2 dagar innan min födelsedag! 

Läs min blogg: www.orattvisan.blogg.se - en blogg om livet med IVF och betraktelser på vägen!
  • phillie12

Hur räknar ni? För på BF-uträknaren kan man välja att räkna från befruktningen, men är befruktningen ÄP-dagen eller dagen efter när man kan se att det faktiskt är befruktat? Hmm...

Läs min blogg: www.orattvisan.blogg.se - en blogg om livet med IVF och betraktelser på vägen!
  • phillie12

Har ju glömt att säga: GRATTIS till er som redan plusat och GRATTIS till er som plusat idag!!! Vad häftigt! Och vad häftigt med möjligheten till två!!!! Håller alla tummar och tår för oss alla! 

BF
    20/12 - SinnerSaint. 1 IVF.
    20/12 - Ocean Pearl
    20/12 - Myggan01. 1 IVF
    24/12- Chantii 2 FET
    25/12 - Lycklig vill ha mer 3 IVF
    26/12? - AG, 1 IVF
    29/12 - Pechi, 4 IVF
    1/1 - Lyxmamma, 5 IVF, 1 FET
    6/1 - Phillie10, 2 IVF/ICSI (Dagen innan min födelsedag! :) )  

• phillie12

Ahaaa, då ändrar jag lite i listan tror jag! :) Tack för hjälpen och tack för välkomnandet! :) 
    Nä, vi ska ju till RMC för blodprov först imorgon så vi får se vad de säger då.
    Vad är det för prover du ska ta så omgående? (Vill ju såklart veta om det är något man borde ta ;) )  

BF
    20/12 - SinnerSaint. 1 IVF.
    20/12 - Ocean Pearl
    20/12 - Myggan01. 1 IVF
    22/12- travtjej 1 IVF
    24/12- Chantii 2 FET
    25/12 - Lycklig vill ha mer 3 IVF
    26/12? - AG, 1 IVF
    29/12 - Pechi, 4 IVF
    1/1 - Lyxmamma, 5 IVF, 1 FET
    5/1 - Phillie10, 2 IVF/ICSI (Två dagar innan min födelsedag! :) ) 

• phillie12

Neeeeej AG. Vad faaaaan. :( Hoppas att det inte är någon fara, att det bara är någonting... dumt. Kraaam. 

Grattis AKIG!

Nu ska jag till RMC för blodprov!  

• phillie12

Hej, antagligen dåliga nyheter här också. 
    Hcg-nivån låg bara på 41, vilket är för lågt. Ska vara över 50. Måste in och ta nya prover på fredag. Känns för jävligt och hopplöst också.  

• phillie12

Hej allihop! Jag är med i gemet igen! 
    Hcg:et hade stigit spikrakt uppåt så allt är väl och jag är gravid! :)

Jag mår bra förutom att jag är så jääääklarns trött. Verkligen helt sjukt, som alla er andra.

Cathy, jag kan tyvärr inte heller svara på din fråga. 

Svar på tråden IVF-gravida med BF i Dec/Jan