Nej lyssna på hjärtat skiter jag i! ;) Men jag har blivit trygg med att se det! Haha! Men det första som hände idag var att Pyret rörde på sig! Så då kunde jag vara lugn! Ni kan läsa mer och titta på massvis av bilder på min blogg! :) Men hur som helst fick vi 1:17800 och allt annat såg jättebra ut!
Jag fick även lite klarhet i det här med BF och vem man ska lita på! Jag frågade helt enkelt vem man ska lyssna på i fråga om BF-datum och hon sa att det var henne. Eftersom mätningarna man gör där är så exakta (huvudmått, lårben och något mer) och att det är lika på alla barn (det är ju trots allt så man fastställer gravlängd på "normalt" folk) så är det det man ska gå efter. "Fast säg inte det till IVF!" sa hon, haha! Men tydligen har man även gjort undersökningar som har visat på att ifråga om IVF-BF-datum och mätnings-BF då så är det oftast mätningarna som stämmer. Hon förklarade detta med att embryot kan ligga och "vila" några dagar i livmodern utan att dela på sig nämnvärt och att det är därför man senare kan bli flyttad några dagar hit eller dit. Vi fick iaf den 6 januari, dvs en dag EFTER IVF-datumet, den 5. Och en dag innan min födelsedag! :)
Eileen, jag ska inte på RUL förrän den 9/8 och inte på inskrivning förrän den 18/7, ska till Anki står det! Någon som vet något om henne? Jag hoppas vi får höra om föräldrakursen då! :)