Åh, vad mysigt med tvillingar! Hur kommer det sig att ni fick tillbaka två? Jag är nyfiken för vi har fått så dåligt befruktningsresultat bägge gångerna så jag har liksom tyckt att de lika gärna kan slänga in båda två då eftersom den andra aldrig har gått att frysa, menmen!
AKIG, jag köper inga mammakläder, använder bara mina tråkiga svarta trikåkjolar. Har en randig att variera med också och så någon i en annan färg. Har aldrig jeans eller byxor i vanliga fall så det saknar jag inte men funderar på att köpa ett par mammajeans bara för att variera mig och fick då tips om H&M's. Däremot har jag köpt mammaleggings och mammastrumpbyxor på både Åhléns och H&M, det blir ju lite dyrt men är värt det eftersom jag hatar när de vanliga sitter mitt på magen nu, det blir inte snyggt och väldigt obekvämt när de rullar ner som en liten korv!
Usch och fy vilket trauma Myggan! Förstår dig helt! Gjorde också så när jag åt gravidsushi och började noja över laxen, pratade med giftcentralen som sa: "Se det som att du är med i ett lotteri och har du inte vunnit förut, så lär du inte vinna den här gången heller!" Haha, så skönt sagt. Plus att mammor i Japan nog inte tänker på sånt, sa hon! ;) Jag har däremot helt slutat matgoogla. Mår bara så dåligt av det och tror man kan hitta skit i det mesta. Dessuotm känner jag att jag har bra koll på vad man får och inte får äta men blir jag osäker kollar jag såklart upp det. Fast nu tycker jag lite att vafan. Om det exempelvis är salmiak som barnet tydligen kan få damp av så tänker jag att jag äter om jag vill ha, men med måtta!