• AKIG

IVF-gravida med BF i Dec/Jan

Vågar jag skriva in mig tro...?!
    Fick iallafall ett mkt fint Plus i morse på vår TD...

BF
    20/12 - SinnerSaint. 1 IVF.
    20/12 - Ocean Pearl
    20/12 - Myggan01. 1 IVF
    22/12- travtjej 1 IVF
    24/12- Chantii 2 FET
    25/12 - Lycklig vill ha mer 3 IVF
    29/12 - Pechi, 4 IVF
    1/1 - Lyxmamma, 5 IVF, 1 FET
    1/1 - AKIG, 3 IVF.
    5/1 - Phillie10, 2 IVF/ICSI (Två dagar innan min födelsedag! :) ) 

• AKIG

Jag mår bra förutom ;)
    Ömma bröst, molvärk, illamående av och till och ibland drar det i höger ljumske...sen är jag MKT trött!

HUR  MÅR NI???

Är så kul att få höra hur alla mår!

• AKIG

Kul och höra hur ni andra mår...rätt lika med andra ord Glad
    Trevlig helg på er!

• AKIG
    phillie12 skrev 2011-04-29 18:53:38 följande:
    Hej allihop! Jag är med i gemet igen! 
    Hcg:et hade stigit spikrakt uppåt så allt är väl och jag är gravid! :)

Jag mår bra förutom att jag är så jääääklarns trött. Verkligen helt sjukt, som alla er andra.

Cathy, jag kan tyvärr inte heller svara på din fråga. 
    Härligt!
  • AKIG
    SinnerSaint skrev 2011-05-02 17:18:07 följande:
    vet inte riktigt vad jag ska skriva eller säga om besöket hos gyn idag.
    Vi kollade att allt var som det skulle och så och visste var det det.
    Min doktor som kollat mig varannan dag i nästan 3 veckor nu hade liksom vanannan inne att veta vad hon skulle titta efter så det gjorde hon och hittade pyret. HJärtat slog fint och när hon var färdig råkade hon se något mer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ett foster till!!!!! Och hjärtat slog på det med.
    Eftersom vi bara satt in ett ägg så är det alltså enäggstvillingar och vi ska ha två bebisar
    Vet inte riktigt vad jag känner för allt detta, väldigt svårsmält när man varit inställd på npgot helt annat i flera veckor liksom. Ni kan läsa mer i min blogg...

Helt sjukt iaf!!!! Tänk att så som vi längtat så blev det plötsligt säker dubbelglödje, men också dubbla problem och utgifter Herregud säger jag bara! Inget verkar omöjligt i denna värld?!

För övrigt ligger levervärdet kvar högt och min vita bllodkroppar stiger tyvärr, men de vet inte varför, då jag inte har någon infektion (som jag vet iaf).

Nu har jag skrivit av mig iaf, hehe. Oväntade nyheter kan man säga!
    Härligt!
  • AKIG

Sjukt TRÖTT det är skit jobbigt att jobba....sen molvärk av och till men tröttheten är hemsk just nu!
    Men jag ska inte klaga =)

• AKIG

Vilka symptom hade ni i vecka 5+3 alltså vecka 6....?

Börjar bli orolig mina ömma bröst har nästan försvunnit fast jag kan väl säga att de kommer och går ;)
    Har lite molvärk av och till, och är fortfarande trött och är uppe på toa ca 2 ggr/natt men fy....är nog för att det närmar sig VUL...är så rädd att det inte lever där inne denna gången oxå....blä! Rynkar på näsan

Hur mår ni andra?

• AKIG
    SinnerSaint skrev 2011-05-05 06:37:07 följande:
    Jag kände nog lite likadant å det kan jag göra fortfarande, tycker inte att brösten är alls lika ömma nu. Men du behöver inte oroa dig
    Oki hoppas inte de iaf...tack för svar!
  • AKIG
    chantii skrev 2011-05-05 16:33:46 följande:
    VUL gick bra idag lycklig.
    Grattis Glad Vilken vecka är du i?
  • AKIG
    SinnerSaint skrev 2011-05-05 16:58:03 följande:
    Härligt chantii!!! Jag hade också VUL idag och nya blodprov. Vi såg båda hjärtanen ticka som tusan och det bara suger i magen på mig när jag tänker på att det är två Men mitt levervärde har gått ner idag till nOrmal gräns, första gången på öre en månad. OCH jag har i flera dagar gett tusan i det blodförtunnande, och jan ge mig tusan på att det är det som gjorde att värden gick ner Fick ytterligare en UL bild på polarn å pyret men nu måste jag klara mig utan min älskade Gyn nu ett tag framöver, men tror att det ändå kommer bli täta kontroller pga tvillinggraviditeten. Men i fortsättningen blir det väl hos barnmorska eller nått
    mysigt att få se ett eller två små hjärtan......det är vår dröm oxå!
Svar på tråden IVF-gravida med BF i Dec/Jan