IVF-gravida med BF i Dec/Jan
20/12 - SinnerSaint. 1 IVF.
20/12 - Ocean Pearl
20/12 - Myggan01. 1 IVF
26/12? - AG, 1 IVF
Känns mer och mer verkligt i kroppen att den förändras. Brösten ömmar och gör ont (spec. på morgonen) halsbränna, migrän och huvudvärk, "mensvärk/molande" och svullen mage kommer och går, tröttare än tröttast, fast konstigt pigg på morgonen. Illamående efter maten, behöver något sött direkt efter jag har ätit. Inga spec. cravlings men mindre sugen på "viss" mat. Luktsinne som en hund, kan lukta en rökare på 2 mils avstånd och gråtmild hela tiden tex. Söt hund på tve *snyft* fast det värsta är en unge i minuten
Idag ska vi skriva in hos barnmorska, vi gör det så tidigt för att min migrän har blivit värre och har varit sjukskriven sen orgalutran sprutan dvs Rätt länge.. Verkar bara finnas puckon till husläkare som har hittat sin läkarlicens i cornflakespaketet. Känns bra att få någon som vet hur det kan vara i början av en gravidiet.
Glad påsk
Sinner saint: Grattis igen! Riktigt häftigt!
Gnäll-fia nr 1 är jag. Går in i vecka 8 nu och tycker att all mat smakar dåligt, jag mår illa hela tiden men kräks inte. Jag har migrän 4 ggr i veckan och är heltidssjukskriven. jag hoppas verkligen att detta försvinner så jag kan börja njuta av graviditeten. Hur mår ni?
Jag har också postafen men jag tycker inte det funkar så där jätte bra. Jag har också tröttheten, känns som jag går omkring i en annan värld. Min läkare sa att bara jag får i mig vatten så är det ingen fara. Ska knapra lite knäck, det funkar för mig också fast jag inte alls e sugen.
traskar in i v 9 :) Jag har legat i sängen sen v 5, illa mående och migrän, börjar bli riktigt knäpp!
Så nu ska jag "lyxa" till det, eftersom jag låg hela min födelsedag, tvungen skippa överaskningsresan som min familj gett, (eg all social kontakt har upphört för jag orkar inte), så tar jag en del av mina födelsedagspengar och bokar ett utraljud. Kan inte tänka mig en bättre födelsedagspresent. Förhoppningsvis ger bilderna mig mer kraft och styrka till att fortsätta må illa ett tag till, migränen lär jag få dras med ett tag till. Nu håller vi bara tummarna på att jag mår bra (typ) på Onsdag så jag får uppleva min födelsedagspresent.