BF i okt/nov 2011, gravida efter IVF
Fick idag ett fint plus på CB, 10 dagar efter ET. Fick tillbaka 2 toppembryon och väntar nu spänt på att få göra VUL och se hur många som gömmer sig där inne.... BF 1 november
Har en son född augusti 09.
Fick idag ett fint plus på CB, 10 dagar efter ET. Fick tillbaka 2 toppembryon och väntar nu spänt på att få göra VUL och se hur många som gömmer sig där inne.... BF 1 november
Har en son född augusti 09.
Pållan, jo det trycker fortfarande. Sammandragningarna har dock minskat.
Skönt att allt så bra ut, då är det bara proverna kvar och sen semester!
Ja namn, alla dessa namn. Vi har en lista sedan förra gången men då fick vi ju en tjej. Tjejnamn tycker jag är så mycket lättare. Men nu är det ju en liten kille så vi sitter dels och tittar på gamla listan och dels och letar nytt och fräscht på nätet. Det är så svååårt! Men just nu ligger Alexander bra till för mig. Sen har jag även Benjamin, Anton, Filip, Gabriel och Ossian. Det senare är min man inte så förtjust i.
Karmosin: skönt att sammandragningarna har minskat! Hoppas att trycker beror på att livmodern växer.
Ja visst är det svårt med namn! Men vilka fina ni har valt hittills. Det är svårt när den ena gillar ett namn, men den andra inte alls håller med, som Ossian för er (fint, tycker jag). För oss är Laura ett sånt namn, jag tycker om det men inte maken. Han å andra sidan gillar Amanda, men jag tänker bara på en Amanda jag känner och inte vill associera till
. Det verkar ju bli en tjej för oss, så just nu har vi Agnes, Vera, Iris, Sonja, Lilly, Nora och Elsa på listan. Men BM kan ju se fel, så vi har en lista med killnamn också: Erik, David, Jakob, Olof, Leonard, Lukas, och Frank. Ska bli spännande att se vem det är som kommer ut i november! Och man kan ju ändra sig hundra gånger tills dess
Hej. Ja visst är det roligt med namn, våran tös kommer nog att få heta Lowa. För övrigt så gick jag in i v 22 idag och det känns UNDERBART. Kram på er alla
Vi har redan bestämt namn, för att slippa tjafset efteråt...hihi. Jag hade valt Nathalie och Joel, min man hade valt Elias och Julia hade vi båda, men vi var överens. Vi gjorde det förra gången också och då hade vi Nathalie Julia eller Joel Elias som namn och det kändes direkt att det var en liten Nathalie Julia som hade kommit ut.
Denna gången har jag valt Melina Emma och min man har valt Elias igen, hihi och jag valde Oliver som mellannamn, men vi är båda överens denna gången också...och det känns gött! Kommer nog bråka mer om vagnen, haha!
Oj, det blev lite rörigt, men ni fattar nog, hihi.
Vad fina namn ni har på lager! Pållan, vad roligt att du nämnde just Laura, om det hade blivit en till tjej här så hade det blivit en Laura eller en Alicia. Laura är "mitt" namn och Alicia min mans som han inte fick igenom förra gången.
Sola: vilket fint namn! Härligt att ni har bestämt er. Och redan vecka 22, vad skönt! Jag är i vecka 21 nu, känns fantastiskt bra att ha kommit halvvägs.
Maria123: vad roligt att ni också är överens och har bestämt er redan, jättefina namn!
Karmosin: Vad kul! Jag tycker att Laura är jättefint, det är ett av mina absoluta favoritnamn. Men min man tänker på en excentrisk gammal arbetskamrat, så han är tyvärr inte helt med på noterna
Alicia är också jättefint. Vad fick er dotter för namn istället?
Visst känns det roligt att tänka på bebisen i magen som en person som ska få ett namn?
Pållan, jag har inboxat dig namnet. Om någon annan vill veta är det bara att hojta så inboxar jag. Hon har ett lite ovanligt namn och därför skriver jag inte ut det i forum. Lite mesigt, jag vet 
Karmosin: Jag förstår dig, inte alls mesigt. Jag känner samma sak, om vi kommer välja ett ovanligt namn till plutten i magen så skulle jag inte heller vilja skriva ut det så att det går att identifiera oss. Lite anonymitet vill man ju ha på ett öppet forum
Lycka till med val av namn Pållan
Idag var jag hos BM. Hon tog lite blodprov och vi fick lyssna på hjärtljud
. Men hon kunde inte kolla så mycket mer så jag ska till en läkare imorgon för sammandragningarna och trycket nedåt. När hon kollade blodvärdet så konstaterade hon att järnvärddet är för lågt så nu ska jag börja med Niferex två ggr om dagen istället. Inte undra på att jag känner mig så flåsig jämt.