BF i okt/nov 2011, gravida efter IVF
Fick idag ett fint plus på CB, 10 dagar efter ET. Fick tillbaka 2 toppembryon och väntar nu spänt på att få göra VUL och se hur många som gömmer sig där inne.... BF 1 november
Har en son född augusti 09.
Fick idag ett fint plus på CB, 10 dagar efter ET. Fick tillbaka 2 toppembryon och väntar nu spänt på att få göra VUL och se hur många som gömmer sig där inne.... BF 1 november
Har en son född augusti 09.
Välkommen Lotuskotte!
Så otroligt trevligt att du hittade hit...
Karmosin: Jag är inte precis på dåligt humör, men för mig är alla slags känslor starkare än vanligt. Ena sekunden kan jag vara jätteglad, sedan jättearg. Och jag är väldigt lättrörd, gråter för allt.
lotuskotte: välkommen hit till tråden! Hur mår du nu i v. 14-15?
Tack för välkomnande!!
pållan: Nu är det min fru som bär barnet i sin mage, men hon är ofta illamående, mer än med dottern, fra på em.. Hoppas det vänder snart, sist höll det på till v.20...
I övrigt lite trött men annars bra!!
Känns som om vi har mycket mindre koll på veckor och vad som sker i magen denna gången, kanske för att det redan finns en liten yster 1.5-åring här hemma som pockar på vår uppmärksamhet...
Lotuskotte: usch vad jobbigt att din fru var illamående så länge förra graviditeten! Hoppas att det ger med sig tidigare nu, särskilt om hon mår mera illa. Jag har mått rejält illa sedan vecka 8, men nu i vecka 18 börjar det släppa. Har haft normalt aptit de senaste dagarna, väldigt skönt.
Härligt med en 1,5åring som distraherar där hemma! Det skulle jag behöva, jag har svårt att tänka på nåt annan än veckor och gravsymptom och ultraljud
Hej tjejer!
Måste fråga hur mycket ni har gått upp i vikt ? Jag har gått upp 6 kg och det känns lite för mycket. Min bröllopsring börjar blir för liten.. Undrar varför jag svullnar upp så. Kanske dax att minska på socker och kolhydrater.
Halvvägs
Jag vet inte hur mycket jag har gått upp, det ska bli spännande att komma tillbaka till BM men vi har inte tid förrän i slutet på juli och vi har ingen våg hemma.
Hoppas att ni njuter av helgen!
Helt otroligt att det gått så fort! Vi går in v 19 idag.
Ha det bra alla!
Helt otroligt att det gått så fort! Vi går in v 19 idag.
Ha det bra alla!