DreamBear skrev 2011-06-28 08:00:36 följande:
Jag vägde 80 kg på inskrivningen och väger nu 84 kg.
Vad börja ni andra på för vikt och vad väger ni idag?
Någon mer som börjar få svårare att andas?
Jag minns att jag vägde 61 kg på äggplocket. På inskrivningen vägde jag 63 kg.. Och nu har jag gått upp till drygt 70 kg! Aldrig vägt så mycket tidigare! Men jag har inte mått illa alls och äter som vanligt, mellan 3-5 måltider om dagen. Äter alltid en portion varje gång, aldrig mer än en portion. Lite gottigott har visserligen också slunkit ner. Men jag är ändå nöjd för jag är inte en sådan som bara vräker i mig, tack och lov.
Toppenloppan skrev 2011-06-28 14:29:31 följande:
Vi har "bara" köpt barnvagnen än så länge och den står hemma eftersom vi hittade en ouppackad på Blocket som de fått på försökringen efter ett missöde på flyget!
Idag har jag beställt tillhörande sittdel (ingick nämligen inte), sk "babynest", åkpåse, skötväska, barnvagnsleksak och påslakan till barnsäng på nätet
Värsta shoppingen plötsligt!
Klurar på det där med skötbordet vi oxå....tror det blir ett på hennes rum, man använder ju ofta våtservetter ändå, och så kanske ett på nedervåningens toalett....tänkte köpa på Blocket eller så snickrar maken själv.....Han brukar rita i ritprogram han har på jobbet!
Ser ut vara bra saker du shoppat hem! Om din make ska snickra ihop ett skötbord själv, vart ska det ligga? Alltså som ett vanligt golvskötbord, på tvättmaskinen eller över badkaret?
Jag funderar också på hur man ska bädda i barnvagnen, har tänkt ha ett lammskinnfäll, en ytteroverall (ingen aning om vilket typ, svårt!) på bebisen och så filt på i vagnen. Frågan är om det räcker? Eller om jag ska tänka om... En åkpåse har vi, men den är till sittdelen...