• strössel

Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !

Här tänkte jag att vi som precis  har fått plus med hjälp av IVF kan prata.

Bf Oktober 2011

Här kan vi prata om allt som handlar om våra graviditeter.

Hjärta Välkomna hit Hjärta

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-17 11:03
    Länk till våran BF lista:
    www.familjeliv.se/Forum-7-139/m57380282.html
  • Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !
  • Shibby 78
    strössel skrev 2011-06-03 08:40:01 följande:
    Går in i v 21 idag härligt när det går framåt !

Önskar alla en trevlig helg !
    Härligt! Halvtid då Trevlig helg till dig med!
    X vänster äl 2007, X höger äl 2010 ~ nikitasplace.wordpress.com/ ~ IVF1: Loppan, BF 6/10 -11
  • Toppenloppan

Shibby:

Beklagar dödsfallet! När mamman är stressad går en del av stresshormonen över till bebisen och då blir de mer aktiva....hoppas SD lugnar sig!

2011 ska bli ett bättre år!
  • Shibby 78
    Toppenloppan skrev 2011-06-04 09:09:35 följande:
    Shibby:

Beklagar dödsfallet! När mamman är stressad går en del av stresshormonen över till bebisen och då blir de mer aktiva....hoppas SD lugnar sig!
    Tack Loppan, det känns redan bättre med sammandragningarna. Det som känns mest stressande nu är att behöva gå på ännu en begravning. Tycker det är så jobbigt känslomässigt då det blir så verkligt att han är borta då.

Hoppas allt är bra med dig och magen
    X vänster äl 2007, X höger äl 2010 ~ nikitasplace.wordpress.com/ ~ IVF1: Loppan, BF 6/10 -11
  • strössel

Hur går det tjejer ?

Datorn lockar inte så mycket när det är fint väder ute Skrattande och snart semester för de flesta. Tiden går så mycket snabbare när man har fullt upp och gör annat , det gillar jag !

• Shibby 78
    strössel skrev 2011-06-06 12:01:25 följande:
    Hur går det tjejer ?

Datorn lockar inte så mycket när det är fint väder ute Skrattande och snart semester för de flesta. Tiden går så mycket snabbare när man har fullt upp och gör annat , det gillar jag !
    Här går det bara bra Vädret, utelivet och varma kvällar på altanen lockar mer än FL just nu ja Har några veckor kvar till semester sen men den som väntar på något gott

hur går det för dig?
  • strössel
    Shibby 78 skrev 2011-06-06 12:45:04 följande:
    Här går det bara bra Vädret, utelivet och varma kvällar på altanen lockar mer än FL just nu ja Har några veckor kvar till semester sen men den som väntar på något gott

hur går det för dig?
    Jag har börjat kräkas igen och mår väldigt illa , känner mig ofta svimfärdig och yr men annars är allt bra. Vill komma till dom där veckorna där man mår jättebra och kan njuta fullt ut, när jag mår så pass dåligt har jag ingen ork till nånting och det är lite tråkigt. Tycker lite synd om min man just nu för jag känner mig så tråkig, svårt för han att riktig förstå hur dåligt man mår.
  • besony
    strössel skrev 2011-06-06 12:01:25 följande:
    Hur går det tjejer ?

Hej!

Med mig är det bra. Igår buffade bebben i någon längre stunder kanske 3-4 gånger under dagen och kvällen.
    Som den gör just nu när jag sitter här och skriver. Bebben verkar ha vaknat till nu igen! Drömmer

Imorgon går jag in i v 22! Det ät otroligt vad tiden går!
  • DreamBear

Här har också solen och altanen lockat mer än FL.
    Mår hyfsat. Lite yrsel och illamående, och en hemsk halsbränna.
    Men annars bara fint
    Känt bebben litegrann, inte alls ofta, men speciellt på kvällarna.
    Men bara när jag ligger ned.

• Toppenloppan

Fler än jag som prioriterat solen framför datorn och FL, sunt

Jag mår bättre tack, kändes inte ens motigt att gå till jobbet idag vilket känns lyxigt!
    Har oxå precis passerat halvtid och har 3 kvällar i rad känt henne sparka nu Dagtid ingenting men det lär ju komma. En helt underbar känsla när man fattar vad det är, nu känns Angelsoundet som kommer med posten idag lite onödigt men mannen är ju klart avis att han inte känner henne så han får lyssna!

Strössel:
    TRist att du mår så illa! Känner igen mig att man bara vill må bra men jag har mentalt ställt in mig på att jag aldrig kommer ha en riktigt skön del av graviditeten! Nu börjar benen svullna när jag står och går länge i värmen så  astödstrumpor på i värmen

2011 ska bli ett bättre år!
Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !