• strössel

Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !

Här tänkte jag att vi som precis  har fått plus med hjälp av IVF kan prata.

Bf Oktober 2011

Här kan vi prata om allt som handlar om våra graviditeter.

Hjärta Välkomna hit Hjärta

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-17 11:03
    Länk till våran BF lista:
    www.familjeliv.se/Forum-7-139/m57380282.html
  • Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !
  • Toppenloppan

Så himla bra att alla skriver sina funderingar om tex moderskapsintyg, så glömmer man inte det!

2011 ska bli ett bättre år!
  • majsanna

Kikar in huvudet och säger hej!

Idag ska vi till blomaffären och beställa blommor till Dutts kista och sedan ska vi på samtal hos kuratorn.

Jag har inte uppdaterat mig vad som hänt i tråden och jag hoppas att allt är bra med er. 

• strössel

Det gick jättebra på mitt RUL idag var jättenervös men allt stämde med mått och dylikt är så glad, firade med att köpa mina första bebiskläder som var på rea !

• DreamBear
    strössel skrev 2011-05-26 11:21:03 följande:

Det gick jättebra på mitt RUL idag var jättenervös men allt stämde med mått och dylikt är så glad, firade med att köpa mina första bebiskläder som var på rea !

Härligt!! Grattis
  • mariaa02

tyckte jag läste att man kan göra ultraljud i 3d? verkar ju häftigt ,vart gör man sånt & vad kostar det?

• strössel
    mariaa02 skrev 2011-05-26 12:21:46 följande:
    tyckte jag läste att man kan göra ultraljud i 3d? verkar ju häftigt ,vart gör man sånt & vad kostar det?
    Det tror jag man kan göra lite varsom, närmast som vi har är Linköping och Göteborg. Testa och sök på det på nätet så dyker det kanske upp nåt eller lägg in ett inlägg så vet nog massor det.
  • strössel
    majsanna skrev 2011-05-26 08:28:05 följande:

Idag ska vi till blomaffären och beställa blommor till Dutts kista och sedan ska vi på samtal hos kuratorn.

Jag har inte uppdaterat mig vad som hänt i tråden och jag hoppas att allt är bra med er.
    Såg er fina annons massa kramar , vi finns alltid här om du vill prata förstår att du inte orkar läsa allt som skrivs i trådarna nu det hade ingen orkat som har gått igenom det ni går igenom. Tänker massor på er kram !
  • DreamBear
    majsanna skrev 2011-05-26 08:28:05 följande:

Lider så med er och er situation! Att du tittar in här och lämnar en hälsning till oss visar verkligen vilket varmt hjärta du har. Ta hand om er!!
  • besony
    mariaa02 skrev 2011-05-26 12:21:46 följande:
    Vi har bokat ett sådant UL i Stockholm i juli, då ska jag vara i vecka 27. Tyckte det var lite trist att alla vanliga UL är över då RUL är liksom det sista... Så det kommer bli en dagstripp dit för oss och vi ska även passa på att turista lite grann i storstaden! Flört Du kan googla på vart man gör 3D/4D, så vitt vet jag att det finns 3 ställen, i Stockholm, Malmö och Göteborg. Men det finns nog i fler städer också som har 3D, tror jag.
  • Toppenloppan

Grattis till fint RUL Strössel!
    Jag köpte två mjukisdjur, en rosa stor Barbapapa och en mindre gul, till Sesam igår! Tittade oxå efter bebiskläder men blev kräsen och tyckte inget var fint nog ärligt talat var det ganska utplockat i de 2 affärer jag besökte! Den tredje var en DYR affär så där ville jag inte handla...
    Det fanns MASSA fina blå kläder på Lindex men nu vet vi ju att detta är en flicka så då vill jag ju inte köpa det, som sagt, blev kräsen

Ikväll ska vi titta på barnvagn, lika bra att börja förbereda sig!

Vi fick ju två 3D bilder från RUL Helsingborgs lasarett, en helt annan upplevelse! Det känns konstigt att inte se den lilla på 20 veckor nu!

2011 ska bli ett bättre år!
Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !