• strössel

Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !

Här tänkte jag att vi som precis  har fått plus med hjälp av IVF kan prata.

Bf Oktober 2011

Här kan vi prata om allt som handlar om våra graviditeter.

Hjärta Välkomna hit Hjärta

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-17 11:03
    Länk till våran BF lista:
    www.familjeliv.se/Forum-7-139/m57380282.html
  • Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !
  • DreamBear
    Sommar Fjäril skrev 2011-02-21 18:36:22 följande:
    Själv så har jag tappat hoppet, kraftig värk i magen, värre än mens värk, värk i höger ägg stock och upp i ryggen. Massa klumpar som kommer ut :'(
    Kram Hjärta
  • Sommar Fjäril

Mens värken borta. Nu gör det ont på höger sida precis som jag haft förr plus att brösten börja värka i gen. Allt känns nu som det gjorde från början, mår till och med illa.. bli ju knäpp av det här..

• Koltrast

Hej tjejer, jag undrar om jag får vara med här? Fick ett plus efter första IVF försöket och har BF 17 oktober.

Ledstärna - jag hoppas att det ser bra ut på VUL imorgon.

• Sommar Fjäril
    Koltrast skrev 2011-02-21 21:35:31 följande:
    Hej tjejer, jag undrar om jag får vara med här? Fick ett plus efter första IVF försöket och har BF 17 oktober.

Ledstärna - jag hoppas att det ser bra ut på VUL imorgon.
    Grattis till Plus och välkomen hit Glad

Tack Hjärta Det hoppas jag med
  • strössel
    DreamBear skrev 2011-02-21 20:04:05 följande:
    Min mage reagerar starkare mot vissa saker numera. Får superlätt enorma magknip pga gaser som inte kommer ut. Kanske det som hänt dig? Jag får dessutom som mensvärk varje eftermiddag och kväll. Troligen växtvärk.
    Tog en värk tablett kl 18 och sen dess är värken helt borta, vet inte vad det var för värk men man stressar upp sig väldigt lätt och blir ledsen. Hoppas jag mår bra i morgon.

Koltrast: Välkommen till den här tråden Skrattande
  • besony

Det är växtvärk tills motsatsen är bevisad. Ska vi säga så? Solig

Jag har mått rätt bra idag.. men gud vad jag springer på toa massor av gånger idag! Var på besök hos mamma, hon undrade om jag möjligtvis hade urinvägsinfektion för jag kissade typ 1-2 ggr/timmen. Drog en vit lögn om att jag hade druckit mycket vatten och att det var därför... Tungan ute

Börjar också bli ganska rätt så trött på dagarna även om man sover bra på nätterna. Jag var tvungen gå och sova tupplur idag på eftermiddagen. Det har räddat resten av dagen. Jag får gå till sängs tidigare ikväll. *gäsp*

Hoppas ni mår bra också. Glad

• Shibby 78

Idag ska vi på vul! Wieeee! Jag är så nervös... Hur ska man få tiden att gå tills i eftermiddag, och hur ska man få något vettigt gjort på jobbet? Håll tummarna för oss!

X vänster äl 2007, X höger äl 2010 ~ nikitasplace.wordpress.com/ ~ IVF1: Kotten, BF 5/10 -11
  • DreamBear
    Shibby 78 skrev 2011-02-22 07:06:03 följande:
    Idag ska vi på vul! Wieeee! Jag är så nervös... Hur ska man få tiden att gå tills i eftermiddag, och hur ska man få något vettigt gjort på jobbet? Håll tummarna för oss!
    Håller tummarna!!
  • DreamBear
    Sommar Fjäril skrev 2011-02-21 20:23:19 följande:
    Mens värken borta. Nu gör det ont på höger sida precis som jag haft förr plus att brösten börja värka i gen. Allt känns nu som det gjorde från början, mår till och med illa.. bli ju knäpp av det här..
    Lycka till på ert VUL idag! Hoppas du får ett bra besked!
    Kram
Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !