• strössel

Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !

Här tänkte jag att vi som precis  har fått plus med hjälp av IVF kan prata.

Bf Oktober 2011

Här kan vi prata om allt som handlar om våra graviditeter.

Hjärta Välkomna hit Hjärta

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-17 11:03
    Länk till våran BF lista:
    www.familjeliv.se/Forum-7-139/m57380282.html
  • Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !
  • emsm

strössel: va du i linköping? Jag ska till doktor i nässjö, vi bor i eksjö men eftersom vi jobbar i nässjö båda två blev detta smidigare

• strössel
    emsm skrev 2011-02-23 14:07:51 följande:
    strössel: va du i linköping? Jag ska till doktor i nässjö, vi bor i eksjö men eftersom vi jobbar i nässjö båda två blev detta smidigare
    Nej igår var jag i Eksjö annars går jag i Jönköping.
  • emsm
    strössel skrev 2011-02-23 14:58:47 följande:
    Nej igår var jag i Eksjö annars går jag i Jönköping.
    Jaha... varför går du i jkpg annars?
  • strössel
    emsm skrev 2011-02-23 15:27:35 följande:
    Jaha... varför går du i jkpg annars?
    Jag går hos en speciallist alltså inte till vårdcentralen och hörde talas om han i Jönköping och på den vägen är det.
  • Shibby 78

Hej

Hur har ni det? Här är det lite pissig kväll, börjar känna av graviditetshormonerna rejält. Satt precis och lipade för att en person åkte ut ur Sveriges Mästerkock.
     Har haft så ont i knät de sista dagarna med. Det är ju inte graviditetsrelaterat, men vi ska till London med jobbet i helgen, och det känns seeeeegt att halta runt där illamåendes och svullen hela helgen, medan kollegorna ölar och shoppar.
    Vi ska på musikal på fredagkvällen så det blir ju kul, men på lördagen ska vi kolla fotboll, och jag är inte så jätteförtjust i det..
    Hade hellre stannat hemma med familjen faktiskt..

Förlåt mitt gnäll, men det var himla skönt att skriva av sig.

Kram till er från häxan surtant

X vänster äl 2007, X höger äl 2010 ~ nikitasplace.wordpress.com/ ~ IVF1: Kotten, BF 6/10 -11
  • strössel
    Shibby 78 skrev 2011-02-23 21:09:56 följande:
    Hej

Hur har ni det? Här är det lite pissig kväll, börjar känna av graviditetshormonerna rejält. Satt precis och lipade för att en person åkte ut ur Sveriges Mästerkock.
     Har haft så ont i knät de sista dagarna med. Det är ju inte graviditetsrelaterat, men vi ska till London med jobbet i helgen, och det känns seeeeegt att halta runt där illamåendes och svullen hela helgen, medan kollegorna ölar och shoppar.
    Vi ska på musikal på fredagkvällen så det blir ju kul, men på lördagen ska vi kolla fotboll, och jag är inte så jätteförtjust i det..
    Hade hellre stannat hemma med familjen faktiskt..

Förlåt mitt gnäll, men det var himla skönt att skriva av sig.

Kram till er från häxan surtant
    Jag har varit väldigt trött idag och mått illa och kräkts legat mest i soffan och tittat på tv. Tagit mina mediciner och magen är mycket bättre. Här får man gnälla och skriva vad man vill kram Skrattande det är därför den här tråden finns för att vi ska stötta varandra.
  • besony
    strössel skrev 2011-02-23 22:05:35 följande:
    Jag har varit väldigt trött idag och mått illa och kräkts legat mest i soffan och tittat på tv. Tagit mina mediciner och magen är mycket bättre. Här får man gnälla och skriva vad man vill kram Skrattande det är därför den här tråden finns för att vi ska stötta varandra.
    På tal om gnäll... Fick ett utbrott ikväll... Bad sambon om att köpa hem kinesmat - för jag var sugen på just den maträtten och inget annat. Givetvis fick jag ingen förståelse för det, bara för han tyckte det var onödigt att åka in till stan när det fanns gott i närheten där vi bor att köpa med hem istället. Dvs skräpmat som hamburgare, pizza och subwaymacka, som jag INTE var sugen på. Så hur tror ni det slutade? Jag fick åka och hämta maten själv, och nu efteråt är jag supernöjd för jag lyssnat på mitt sug.... Drömmer

En gravid kvinna ska man väl inte bråka med, eller hur? Flört
  • strössel
    besony skrev 2011-02-23 22:15:13 följande:
    På tal om gnäll... Fick ett utbrott ikväll... Bad sambon om att köpa hem kinesmat - för jag var sugen på just den maträtten och inget annat. Givetvis fick jag ingen förståelse för det, bara för han tyckte det var onödigt att åka in till stan när det fanns gott i närheten där vi bor att köpa med hem istället. Dvs skräpmat som hamburgare, pizza och subwaymacka, som jag INTE var sugen på. Så hur tror ni det slutade? Jag fick åka och hämta maten själv, och nu efteråt är jag supernöjd för jag lyssnat på mitt sug.... Drömmer

En gravid kvinna ska man väl inte bråka med, eller hur? Flört
    Nej dom bör verkligen inte bråka med en gravid kvinna Flört jag har inte ¨fått nåt utbrott än är rätt cool lugn än så länge men det kommer kanske med tiden !  Började dagen med illamående men nu har det lugnat sig lite, hur mår ni andra idag ? 
  • besony

Fixat lite ordning på BF-listan... Nu ser det mer tydligt ut.. Glad

strössel skrev 2011-02-24 09:48:49 följande:
    Nej dom bör verkligen inte bråka med en gravid kvinna Flört jag har inte ¨fått nåt utbrott än är rätt cool lugn än så länge men det kommer kanske med tiden !  Började dagen med illamående men nu har det lugnat sig lite, hur mår ni andra idag ? 
    Mm.. Man vet ju aldrig när man får humördipp och ev. utbrott... Igår var det första för mig i alla fall.
    Jo tack, jag mår betydligt bättre idag än igår morse. Så det rullar på fint för tillfället.
  • strössel

Hur har ni haft det idag tjejer ? Jag har varit iväg hela dagen skönt att komma ifrån datorn och hemmet lite och tänka på annat. Tredje dagen jag har kräkts idag funderar på att åka till apoteket och se om det finns nåt att köpa mot illamående kanske seaband nån som testat det ?

Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !