Sommar Fjäril skrev 2011-02-19 10:33:54 följande:
vet inte vad jag ska tro längre, har massa grav symtom men mitt test blir inte mörkare. fortförande svaga streck.. blir så lessen på mig själv att jag ska testa hela tiden, enligt de digitala står de ju gravid 1-2. kan jag inte bara lita på de, näe måste testa hundra ggr till med vanliga test.. blir galen på mig själv. men är så rädd att något är fel. hur ska jag kunna vänta i 2-3 veckor innan jag får göra ett vul, jag kommer bli tokig...
Min man och jag har precis pratat om det här när vi åt frukost. Vi ska inte testa mer utan vänta till vul, bara onödigt att gå runt och oroa sig. Mina tester har ökat hela tiden och det sista i förrgår var jättemörkt och jag undrar hur starkt är det meningen att det ska bli ? Kan det bli mörkare ? Och om jag tar fler och dom är lika dana i en vecka då blir man skitorolig så nu sätter vi stopp för fler tester och ska se fram emot vul.
Det du kan göra om du vill , är att ta ett clearblue digital till för att se om veckorna har ökat. Jag fick 2-3 veckor när jag testade på dag 14 då jag hade TD. Så om jag skulle ta nu ska mitt stå på 3+.
Mitt råd testa med ett digital eller sluta testa och ta det bara lugnt och stressa inte upp dig på testerna.