strössel; Du skrev att du blivit förkyld? Det var vad jag just blev kvällen innan TD. Plötslig nästappa och förkylning. Snorar fortfarande då och då, men ingen nästäppa. Så jag tror det beror på graviditeten för min del.
Ser att ni skriver om symtom. Jag har inga som helst känningar i magen, det är så lugnt. Brösten ömmar dock.
Lite trötthet ibland. Nästan konstant hungrig... eller snarare hungrig mer oftare... Och inget sug efter sötsaker heller. Hade köpt hårda karameller för någon vecka sedan, innan TD. Och karamellerna finns fortfarande kvar. Jag som brukar käka upp alla ganska snabbt.. Men inte nu. Tar kanske en enda karamell vart andra eller tredje dag typ. Dock är jag mer sugen på frukt och grönsaker till maten, vilket jag inte brukar vara sugen på annars.
Ska bli spännande att besöka MVC nästa vecka och se vad som händer... och VUL den 9 mars ser jag fram emot. Då är jag i vecka 9. Så det är nog lagom, man vill ju kunna se det mesta. Fick brev med kallelsen idag och det beräknas ta 30 minuter. Undrar då givetvis hur länge man kanske får se det lilla miraklet på skärmen av själva besöket?