• strössel

Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !

Här tänkte jag att vi som precis  har fått plus med hjälp av IVF kan prata.

Bf Oktober 2011

Här kan vi prata om allt som handlar om våra graviditeter.

Hjärta Välkomna hit Hjärta

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-17 11:03
    Länk till våran BF lista:
    www.familjeliv.se/Forum-7-139/m57380282.html
  • Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !
  • strössel

Usch vad trött jag har varit idag , var på toa innan och så vad det blod på pappret och fick panik men insåg sen att jag hade skärt mig med rakhyvlen på benet så det kom från det. Nu blir det ingen mer rakning där uppe vill inte få panik igen Skäms

• Sommar Fjäril

Jag köpte dessa vitaminer, står på burken att de är bra för gravida. valde mellan dessa och bara folsyra, men dom här inehöll även andra vitaminer och järn..
    Kan ju inte göra skada iaf tycker jag.
  • DreamBear
    strössel skrev 2011-02-18 17:05:00 följande:
    Usch vad trött jag har varit idag , var på toa innan och så vad det blod på pappret och fick panik men insåg sen att jag hade skärt mig med rakhyvlen på benet så det kom från det. Nu blir det ingen mer rakning där uppe vill inte få panik igen Skäms
    Vilken skräck med blod pappret! Tur det var oskyldigt blod
  • strössel

Ledstjärna: Dom tror jag är jättebra liknande dom jag äter. Tror det är bättre att få i sig mer än bara folsyra det kan ju inte skada på nåt sätt måste bara vara bra.

Kenai: nej det var inte kul Skrattande nu kan jag andas ut igen.

• Sommar Fjäril
    strössel skrev 2011-02-18 17:58:27 följande:
    Ledstjärna: Dom tror jag är jättebra liknande dom jag äter. Tror det är bättre att få i sig mer än bara folsyra det kan ju inte skada på nåt sätt måste bara vara bra.

Kenai: nej det var inte kul Skrattande nu kan jag andas ut igen.
    näe men precis, läste lite på apotekets hemsida och eftersom jag inte är så duktig med sallad å så varje dag så var det bra att få i sig lite extra!

Vilken tur att blodet inte kom från något annat ställe, du får lägga rakhyveln på hyllan ett tag nu :)
  • besony

Den här äter jag. Det verkar finnas en uppsjö av olika alternativ. Svårt då att veta vilka man ska ta. Huvudsaken är väl att man får sig i det man behöver... Glad
  • strössel

Ledstjärna: Får göra det Skrattande här vill vi inte får fler överraskningar.

Ikväll blir det att halvligga i soffan och titta på Lets dance är så otroligt trött idag. När jag har suttit eller legat ner så somnar mina ben jättesnabbt, känner ni av nåt av det ? och sen känner jag mig så svullen överallt idag känner mig som en uppblåsbar korv. Myskläder är det som sitter skönast, magen är så svullen så jag vill inte dra på mig taijta jeans utan det blir mer leggins och klänning när jag ska ut. Börjar bli rädd att jag kommer gå upp massor om den här graviditeten håller till v 39 vilket vi såklart vill att den ska.

• Sommar Fjäril

I dag handlade jag mina första barn kläder Tungan ute kunde inte hålla mig. Det blev ett sett i 6 deler  som passar både kille/tjej. jätte sött och jätte smått, var för nyfödda st 46 men de stog att de var för 0-1 månad. man är ju inte direkt hemma på storlekar på bäbis avdelningen Solig

• strössel

Beso y abrazo: Den äter jag oxå.

• strössel
    Sommar Fjäril skrev 2011-02-18 18:15:43 följande:

I dag handlade jag mina första barn kläder Tungan ute kunde inte hålla mig. Det blev ett sett i 6 deler  som passar både kille/tjej. jätte sött och jätte smått, var för nyfödda st 46 men de stog att de var för 0-1 månad. man är ju inte direkt hemma på storlekar på bäbis avdelningen Solig

Vad roligt låter jättegulligt , det vågar inte jag göra än feg som man är. Måste göra vul ett antal gånger så jag ser att allt står rätt till Solig Vi har pratat lite om när vi ska inhandla saker och jag kommer nog börja i början av juli. Men ändå spana på grejor så man vet vad man vill ha till inredning och sånt. Sen blir det en tur till Ullared och köpa en hel del grejor.
Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !