• strössel

Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !

Här tänkte jag att vi som precis  har fått plus med hjälp av IVF kan prata.

Bf Oktober 2011

Här kan vi prata om allt som handlar om våra graviditeter.

Hjärta Välkomna hit Hjärta

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-17 11:03
    Länk till våran BF lista:
    www.familjeliv.se/Forum-7-139/m57380282.html
  • Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !
  • DreamBear
    Sommar Fjäril skrev 2011-02-21 12:05:37 följande:
    VUL i morgon, vakna i morse och hade en röd brun mens som fortfarande är kvar. Mens värk har jag med. Känner mig så lessen och tårarna värkar aldrig ta slut.
    Vännen Gråter Finns inga ord som kan trösta, men jag tänker på dig och håller tummarna!
    Kram Hjärta
  • strössel

Ledstjärna: Vad ledsamt att läsa men ge inte upp än många kan blöda utan att det behöver påverka själva graviditeten massa kramar  hoppas det ser bra ut i morgon på vul.

• besony
    ledstjärna; Vad tråkigt, måste vara jobbigt nog att oroa sig!
    Jag håller tummarna om att allt ser bra ut imorgon! Kram {#emotions_dlg.flower}
  • strössel

Har haft ont i magen hela eftermiddagen, åt rotmos till middag vet inte om det är en bidragande orsak hoppas det men är jätteledsen och rädd.

• Sommar Fjäril

Strössel: det är inte växt värk du känner av? Själv så har jag tappat hoppet, kraftig värk i magen, värre än mens värk, värk i höger ägg stock och upp i ryggen. Massa klumpar som kommer ut :'(

• majsanna
    Sommar Fjäril skrev 2011-02-21 18:36:22 följande:
    Strössel: det är inte växt värk du känner av? Själv så har jag tappat hoppet, kraftig värk i magen, värre än mens värk, värk i höger ägg stock och upp i ryggen. Massa klumpar som kommer ut :'(
    Nej, vad tråkigt. Många kramar till dig.
  • DreamBear
    strössel skrev 2011-02-21 18:23:57 följande:
    Har haft ont i magen hela eftermiddagen, åt rotmos till middag vet inte om det är en bidragande orsak hoppas det men är jätteledsen och rädd.
    Min mage reagerar starkare mot vissa saker numera. Får superlätt enorma magknip pga gaser som inte kommer ut. Kanske det som hänt dig? Jag får dessutom som mensvärk varje eftermiddag och kväll. Troligen växtvärk.
Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !