• strössel

Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !

Här tänkte jag att vi som precis  har fått plus med hjälp av IVF kan prata.

Bf Oktober 2011

Här kan vi prata om allt som handlar om våra graviditeter.

Hjärta Välkomna hit Hjärta

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-17 11:03
    Länk till våran BF lista:
    www.familjeliv.se/Forum-7-139/m57380282.html
  • Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !
  • Shibby 78

Strössel: Vet hur segt det är att gå över som sagt. Hoppas du slipper gå över lika länge som jag. Jag tror på bebis till veckan!

X vänster äl 2007, X höger äl 2010 ~ IVF1: Loppan, BF 6/10 -11 ~
  • Shibby 78

Allt går jättebra! Hon är supersnäll och sover nästan hela nätterna och vaknar inte innan 8. Imorse klev vi upp kl 10 Hon föddes ju på tisdag vid lunch så vi stannade en natt och åkte hem på onsdagen vid lunch, då vi var tvungna att vänta på läkarkontrollen först. Gillar inte bb, är så långtråkigt.

• strössel

Shibby: Kan tänka mig att det är tråkigt på BB, kommer nog ligga kvar i tre dagar eller tills allt funkar och jag känner mig redo för att åka hem Flört Vad skönt att allt går bra och att du har en sån snäll liten flicka Glad  känns som om jag är den som kommer få sist i den här tråden !

• Shibby 78
    strössel skrev 2011-10-23 12:17:48 följande:
    Shibby: Kan tänka mig att det är tråkigt på BB, kommer nog ligga kvar i tre dagar eller tills allt funkar och jag känner mig redo för att åka hem Flört Vad skönt att allt går bra och att du har en sån snäll liten flicka Glad  känns som om jag är den som kommer få sist i den här tråden !
    Ja, man ska absolut stanna tills man är redo. Jag kände mig lite säkrare denna gången tror jag, då det var andra barnet. Här i Gbg tror jag dock inte att man får stanna så länge heller, vet inte vad gränsen är men det känns som att dom gärna vill ha platsen så snart som möjligt.

Jag hoppas ni inte behöver vänta länge på bebis nu! Hoppas allt går bra och att du/ni får en fin förlossning när det är dags  
  • besony
    strössel skrev 2011-10-23 11:26:18 följande:
    Loppan: Hur mår du idag ?

Beso: Vet du om du väntar en flicka eller en pojke ? Jag har ingen aning om det.

BF+2 idag tiden går i snigelfart vill få ut min bebis nu Glad
    Vi vet inte könet, så det blir verkligen spännande att sedan se om det blev en pojke eller en flicka! Glad
    Ja, tiden går så långsamt... BF+6 idag. Börjar faktiskt bli lite jobbigt att vänta..

Imorgon blir det MVC och sedan får vi allt se, vet att jag åtminstone blir hänvisad till Spec-MVC sen. Då borde det väl hända något... I mitt län får man gå max 13 dagar övertid, så det är inte så långt kvar egentligen då det handlar om dagar nu. Fast ändå är det så himla segt! Obestämd
  • strössel

Beso: Här får vi gå över i 14 dagar, så för mig är senast den 4 november. Jag ska till mvc den 28/10 på fredag. Ja det är stor skillnad på att räkna veckor och gå och vänta på övertid Glad

Shibby: Här sa dom att man får ligga kvar så länge med ville, men jag tror de flesta vill åka hem om allt funkar. Och om det skulle vara nåt sen hemma så är det bara att ringa så det kommer gå bra.

• Toppenloppan

Tror inte jag kom ihåg att gratta dig igår Kenai!!! Härligt att äntligen få ut miraklet.

2011 ska bli ett bättre år!
  • Toppenloppan

Om vårt envisa "giftmonster" inte kommer imorgon så jokkar jag er andra övertidare! Jag är nämligen utskriven igen, blodtrycket var bättre idag och urinen oxå!!! Livmodertappen är mjuk men de kan knappt få in ett finger så de når inte för att göra hinnsvepning. Får lugnt gå här och vänta jag med

2011 ska bli ett bättre år!
Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !