• strössel

Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !

Här tänkte jag att vi som precis  har fått plus med hjälp av IVF kan prata.

Bf Oktober 2011

Här kan vi prata om allt som handlar om våra graviditeter.

Hjärta Välkomna hit Hjärta

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-17 11:03
    Länk till våran BF lista:
    www.familjeliv.se/Forum-7-139/m57380282.html
  • Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !
  • Toppenloppan

Var hos BM idag ju, blodtrycket är ännu högre 150/90 och det är klart över gränsen. Har även +1 för protein i urinen, gränsen för havandeskapsförgiftning är +2. Så....ännu inte HF men väldigt nära tyvärr.....Ska på extra koll på förlossningen imorgon, BM vågade inte låta mig vänta över helgen. Mår helt ok eller bra tom, lite huvudvärk men sov 11 (!!!!) timmar inatt så det kan oxå bero på det. Observera att jag vaknade en massa gånger och kissade så ni inte blir grymt avis!

Livmodertappen var "väldigt mjuk" och BM fick in fingertoppen men nådde inte så långt att hon gjorde en hinnsvepning.

Alltihop kan enligt BM bero på att det snart sätter igång, oavsett tycker vi båda att lilltösen kan komma UT nu! Min kropp mår ju inte riktigt bra av det här.

Flytningarna var gula som urin och seeega....sannolikt lite av slemproppen sa BM....

2011 ska bli ett bättre år!
  • Toppenloppan

Inlagd på BB med havandeskapsförgiftning Har tydlig huvudvärk men mår annars bra. Vila vila vila och ny bedömning imorgon. Än inte tal om igångsättning, ganska rejäla förvärkar på CTG-kurvan men de känns inte så mycket. Bebis mår toppen!!

2011 ska bli ett bättre år!
  • besony
    Toppenloppan skrev 2011-10-22 18:18:20 följande:
    Inlagd på BB med havandeskapsförgiftning Har tydlig huvudvärk men mår annars bra. Vila vila vila och ny bedömning imorgon. Än inte tal om igångsättning, ganska rejäla förvärkar på CTG-kurvan men de känns inte så mycket. Bebis mår toppen!!
    Oj! Men vad skönt att allt ser bra ut i alla fall! {#emotions_dlg.flower}

Tror förresten att det blir du som bryter övertidstrenden här i tråden snart! Glad
  • strössel

Beso: Tror jag med, för alla andra går väl på övertid förutom Loppan och dom som fått bebis Glad

Loppan: Skönt att det ser bra ut trots havandeskapsförgiftning vilket inte är kul för dig, men att bebisen mår bra stor kram !

• DreamBear

Den 20:e kom vårt lilla efterlängtade mirakel.
    Det blev en liten tjej.
    Lite dramatik men vi mår alla bra. 
    Skriver mera när vi landat hemma.  

• besony
    DreamBear skrev 2011-10-22 20:07:30 följande:
    Den 20:e kom vårt lilla efterlängtade mirakel.
    Det blev en liten tjej.
    Lite dramatik men vi mår alla bra. 
    Skriver mera när vi landat hemma.  
    Grattis till tösen! Underbart! {#emotions_dlg.flower}
    Njut nu.. Kram
  • Shibby 78

Stort grattis Kenai!! Två töser i tråden nu, flickår?

X vänster äl 2007, X höger äl 2010 ~ IVF1: Loppan, BF 6/10 -11 ~
  • strössel

Loppan: Hur mår du idag ?

Beso: Vet du om du väntar en flicka eller en pojke ? Jag har ingen aning om det.

BF+2 idag tiden går i snigelfart vill få ut min bebis nu Glad

Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !