• strössel

Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !

Här tänkte jag att vi som precis  har fått plus med hjälp av IVF kan prata.

Bf Oktober 2011

Här kan vi prata om allt som handlar om våra graviditeter.

Hjärta Välkomna hit Hjärta

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-17 11:03
    Länk till våran BF lista:
    www.familjeliv.se/Forum-7-139/m57380282.html
  • Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !
  • Toppenloppan

Ja, många och långa promenader! Tror en del av min viktuppgång beror på att jag behövt vara så still pga alla krämpor, har ju inte kunnat promenera i normal takt, ännu mindre i rask takt , sen v 28... Herregud dock, för en fd anorektiker att väga över 90 kg!!!!

2011 ska bli ett bättre år!
  • besony

Ja, det där med hungern har jag också känt för ett par dagar sedan, känns som man bara vill äta en massa gott pasta och bröd...! Jag ligger på ca 75 kg nu. Så jag har gått upp ca 14 kg sedan ÄP, men bara +12 kg från inskrivningen... Så det är bara att promenera med barnvagnen sedan! Flört

Men nu är det sömnen som lockar mig mest. Känns som jag sover mer och mer på dagarna även om jag sovit på nätterna. Sovit halva dagen idag nästan! Den tröttheten är inte så kul precis.... Någon annan som känner sig tröttare än normalt?

• Toppenloppan

Jag har fått värsta energikicken sen igår, tvättat, diskat, städat och bakat! Var helt förvånad över att vara som vanligt och orka massa igår, idag fortsatte jag!! Fick sen ett "nyhetsbrev" från Libero eller Pampers i mailen om tecken på att förlossningen närmar sig. "Du kan plötsligt få ork att göra saker som du inte orkat på flera månader" Så... nu är huset skinande rent och jag hoppas bryta trenden och slippa gå över!!

2011 ska bli ett bättre år!
  • DreamBear

Tröttheten känner även jag igen. Tråkiga dagar för man orkar inte göra något och jag orkar inte ens vara social. Vill bara vara hemma och tycka synd om mig själv BF+7 idag och fortfarande inga tecken. Imorgonbitti ska vi iväg på undersökning inför ev. igångsättning.

• besony

Blev en lång väntan på Spec-MVC nu på förmiddagen. Resultatet blev att jag har bra med fostervatten på UL (dessutom en piggare bebis) och ingen undersökning behövde göras. Allt jag kunde göra var att åka hem och invänta värkstart.... Har ju inga som helst några tecken på det ens... BF+1 idag.

Börjar nästan tro att det här numera är en övertids-tråd! Flört

• DreamBear
    besony skrev 2011-10-18 10:44:03 följande:
    Blev en lång väntan på Spec-MVC nu på förmiddagen. Resultatet blev att jag har bra med fostervatten på UL (dessutom en piggare bebis) och ingen undersökning behövde göras. Allt jag kunde göra var att åka hem och invänta värkstart.... Har ju inga som helst några tecken på det ens... BF+1 idag.

Börjar nästan tro att det här numera är en övertids-tråd! Flört

Skönt att allt såg bra ut

Håller med om att denna tråd börjar likna en övertids-tråd  
  • strössel

Beso: Vad bra att allt såg toppen ut !

Håller med er andra detta är en övertidstråd om jag nu inte får innan fredag Glad men risken är väldigt liten för det. Känner inte att en förlossning skulle vara på G Flört

• Shibby 78

Hej alla! Blir ingen igångsättning imorgon då Loppan istället valde att titta ut idag kl 11:56 med dunder och brak! Allt gick bra med ett mycket snabbt avslut. En liten prinsessa på 3215 g och 48 cm gömde sig där inne. Kram!

X vänster äl 2007, X höger äl 2010 ~ IVF1: Loppan, BF 6/10 -11 ~
  • besony
    Shibby 78 skrev 2011-10-18 19:18:02 följande:
    Hej alla! Blir ingen igångsättning imorgon då Loppan istället valde att titta ut idag kl 11:56 med dunder och brak! Allt gick bra med ett mycket snabbt avslut. En liten prinsessa på 3215 g och 48 cm gömde sig där inne. Kram!
    Åh vad roligt, första trådbebisen! Baby
    Grattis! {#emotions_dlg.flower} Skönt att allt verkar ha gått bra!! Kram!
Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !