• strössel

Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !

Här tänkte jag att vi som precis  har fått plus med hjälp av IVF kan prata.

Bf Oktober 2011

Här kan vi prata om allt som handlar om våra graviditeter.

Hjärta Välkomna hit Hjärta

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-17 11:03
    Länk till våran BF lista:
    www.familjeliv.se/Forum-7-139/m57380282.html
  • Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !
  • strössel

Beso: Då känner vi väldigt lika du och jag, läste att man kunde tugga på is och sen svälja så jag har gjort lite is dag och ska se om det ger nån respons. Haft mycket SD ikväll och lite utbuktningar !

• DreamBear

Vår lilla bebis har lugna dagar och aktiva dagar. De lugna dagarna skrämmer mig, men dagen efter är det alltid full fart. Har märkt att de lugna dagarna ofta kommer dagen efter jag varit lite mer aktiv och pysslat på en massa. Kanske blir den trött?

Idag har jag gjort 100% av denna graviditet. Bf-dagen är här I natt hade jag mer ont än innan, men nu på morgonen är smärtan bortblåst och jag känner ingenting förutom en bebis som bökar runt    

• DreamBear
    Shibby 78 skrev 2011-10-10 17:26:37 följande:
    Läste precis om att det enligt gammalt skrock sker fler förlossningar när det är fullmåne, och månen är full imorgon
    Kollade hur väl det stämde in på sonen och han är född strax efter fullmåne faktiskt

Ja, jag vet att jag är desperat och letar tecken  

Läste också det och hoppas så att det stämmer

• Shibby 78
    Toppenloppan skrev 2011-10-11 12:10:20 följande:
    Fullmåne idag då.....får se hur många bebisar som kommer
    X vänster äl 2007, X höger äl 2010 ~ IVF1: Loppan, BF 6/10 -11 ~
  • Shibby 78

Har varit ute och promenerat i det härliga höstvädret med min man som är ledig denna veckan. 1,7 km tog vi oss på 45 minuter
    Har varit på en liten shoppingtur med, så nu är jag heeeeeelt slut.
    Det trycker neråt och jag tycker flytningarna antagit en lite rosaaktig ton.

Kom nu!!!!!!!!!! 

• strössel

Jag har börjat få svårt att andas , kom igår att jag fick ont i halsen den kändes jättetjock och jag kunde inte sitta för då kunde jag knappt andas. Har andas tungt i natt, nu pratade jag i telefon och kände det onda i halsen och har svårt att andas helt sträv i halsen och det gör ont i huvudet.

Tycker ni jag ska ringa sjukhuset ?

• besony

På tal om övertid, så var jag till MVC idag och frågade om detta. I Örebro län får man gå max 13 dagar övertid. Så det innebär ju att senast den 30 oktober ska vår bebis vara hos oss! Solig

Även om jag bara har 6 dagar kvar till BF nu, så hoppas vi inte att jag ska behöva gå över tiden. Verkar ju inte så kul att bara gå och vänta liksom!

Såg fullmånen ikväll genom fönstret och tänkte på Shibby, Kenai och ni andra som också väntar. Kanske fullmånen gör susen? Flört

• Shibby 78
    strössel skrev 2011-10-11 15:42:39 följande:
    Jag har börjat få svårt att andas , kom igår att jag fick ont i halsen den kändes jättetjock och jag kunde inte sitta för då kunde jag knappt andas. Har andas tungt i natt, nu pratade jag i telefon och kände det onda i halsen och har svårt att andas helt sträv i halsen och det gör ont i huvudet.

Tycker ni jag ska ringa sjukhuset ?
    Strössel: Mår du bättre? Har du ringt?
Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !