• strössel

Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !

Här tänkte jag att vi som precis  har fått plus med hjälp av IVF kan prata.

Bf Oktober 2011

Här kan vi prata om allt som handlar om våra graviditeter.

Hjärta Välkomna hit Hjärta

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-17 11:03
    Länk till våran BF lista:
    www.familjeliv.se/Forum-7-139/m57380282.html
  • Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !
  • Shibby 78

Strössel & Beso, hur går det? Hoppas ni snusar bebis nu!

X vänster äl 2007, X höger äl 2010 ~ IVF1: Loppan, BF 6/10 -11 ~
  • strössel

Precis varit på BB andra dagen sen vattnet gick, och allt såg jättebra ut och så sa bm vänta lite så kom hon tillbaka och sa att hon hade pratat med läkaren och vi får en igångsättning i morgon kl 7.30 istället för att vänta till tisdag. Dom tyckte när jag ändå gått över tiden så behöver vi inte vänta mer. Så nu börjar nervositeten komma Flört har inga värkar som jag tror inte det komma hända nåt innan i morgon !

• besony

Här händer det förstås inget än... Obestämd Så vi ställer in oss på igångsättning så småningom! Koll imorgon kl 8.00 på Spec-MVC. Hoppas vi får stanna och få förlossningen överstökad inom ett par dagar! Flört Är less på att vänta.

• Shibby 78
    Strössel: Har tänkt på dig idag, undra om du snusar bebis nu och igångsättningen gått bra
  • Toppenloppan

HÄR är jag och vår lilla Nova!!! Kom hem från BB först igår.
    Min förlossning startade spontant klockan 21.00 på onsdag 26/10 och klockan 13.48 27/10 föddes 3190g kärlek! 52 cm lång och redan envis

Det kommer mer detaljer sen men förlossningen slutade med dåliga hjärtljud, sugklocka och jag sprack massor. Fick sys på operation, skada på ändtarm, mellangård och inne i slidan. Därför har vi stannat kvar på BB längre och jag har fortfarande svinont....

Nu njuter vi, byter mängder med bajsblöjor och försöker förstå vad hon vill när hon gallskriker . För varje dag växer kärleken till detta lilla liv, första dagarna var allt mest overkligt!

2011 ska bli ett bättre år!
  • Shibby 78

Grattis Loppan till ert mirakel! Hon är verkligen jättesöt!!

Kramar!

• strössel

Efter en lång förlossning värkar från kl 01.30 söndag natt så fick jag en pojke  kl 22:01 på måndag kvällen och då var jag så trött och efter misslyckade sugklocka försök såg läkaren att jag hade ingen ork kvar eller kraft så det blev ett kejsarsnitt.

Blev en Liam 3835 g och 51 cm lång föddes kl 22:01 den 31 oktober ! Skriver mer när vi har landat här hemma !

Stort grattis Loppan så söt Glad visst är den underbart att vara mamma !

Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !