Upprepande missfall
Tänkte om det va några som ville kämpa tillsammans.. ??
Tänkte om det va några som ville kämpa tillsammans.. ??
sjöjungfru... Tack för att du berättar en solskenshistoria.. Det behöver vi, det ger oss hopp.. Lycka till med lilltösen..
Instämmer som ovan! Det är verkligen skönt att höra att det går bra, och att bli påmind om att de flesta faktiskt är friska och har bara haft "otur"! Min utredning börjar imorgon och jag är rätt så lugn, nervositeten kommer över en ibland men för det mesta känns det bara positivt!
Babypink/ Håller tummarna för dig imorgon! Det är ju störst chans att det inte är något fel, titta på mig och sambon, som fått sex missfall och det visade inga fel på utredningen, sen fick vi ju en helt frisk dotter! ( Som fyllde 1 1/2 i Lördags ) Sen är det ju så att många av de fel de ändå ibland hittar är ganska enkla att åtgärda efter vad jag förstått.
När vi var i startgroparna för vår utredning så var jag både glad och ledsen och rädd samtidigt. jag var rädd för att de skulle hitta något allvarligt och sedan säga att vi aldrig skulle kunna få barn ( biologiska). men samtidigt var det så himla skönt, för nu äntligen skulle vi ju få veta vad som var fel, och kunna få hjälp! Så det var ganska skönt i alla fall! ha det bra!
Mysac: Tack snälla! Jag känner precis som du beskrev! Jag är livrädd men samtidigt lättad! Det kommer nog kännas jättebra när vi varit där imorgon! Förhoppningsvis känner man sig mer peppad och hoppfull än på länge! Jag hoppas och tror att om ett tag så är det jag som kan visa upp min son/dotter och peppa andra som har det tufft just då!
Håller tummarna för dig imorgon BabyPink! Det kommer säkert att gå bra.
Kram
Förra veckan fick jag ett +, efter två mf och nu är jag väldigt nervös och rädd att det ska gå åt skogen igen... Är det någon som känner igen sig?
Tingelsvanzen: grattis till plusset! Fick själv ett + på annandagen och jag är jätteglad men naturligtvis orolig också. Har haft två ma, det ena i v 17 och det var oerhört jobbigt.
Grattis till era plus! Håller tummarna ju..
Lycka till
Hallå tjejer!!!
Jag har inte skrivit här på ett tag. Är så rädd att säga att allt är bra, tror att bubblan spricker då........
Men allt är BRA!!!!
Ska på VUL på måndag igen, då har jag gått in i v 13 och efter det behöver jag inte vara så orolig mer.
Är väldigt nervös då mitt första missfall förra året var just ett MA som upptäcktes i v 12
Känner mig fortfarande duktigt gravid och det är ju en stor skillnad från det MA:at då alla mina symtom försvann typ en vecka tidigare + att jag fick en liten blödning och det fick mig att gå till gyn för ett vul.
Men, men, soo fare soo good!!!!!
Kramar och lyckosparkar till er alla!!!!!!
Tingelsvansen.. Grattis...
Linna .. Grattis...
Jag håller stenhårda tummar för er..
Det måste gå.. Härligt att du mår bra.. Mini ligger där inne och guppar och växer till sig.