Upprepande missfall
Tänkte om det va några som ville kämpa tillsammans.. ??
Tänkte om det va några som ville kämpa tillsammans.. ??
Även jag passar här. Har nu mitt tredje missfall, inga barn sedan tidigare. Jag skulle fyllt 40 innan den här som jag förlorar nu kommit ut så det känns som om tiden börjar rinna ut ...
snattran: förstaar din oro och sorg. *Kramar om*
Hej!
Förstår hur det känns, har själv gått igenom det ! Kämpa på !
kramis
Jaha,här har ni en till!
Har fått många missfall och det är först efter denna missfall som läkarna tyckte att man skulle påbörja en utredning.Så idag var vi på kvinnokliniken fått tid för igångsättning(fostret vill inte komma ut)och samtidigt tog vi blodprov för missfallsutredningen.
På lördag ska jag tillbaka för att få 3 tabletter och sedan på måndag blir det riktigt jobbiga utdrivningen!
Ha det bra och fortsätta kämpa!!
Kramar
Nu har jag äntligen fått min mens efter mina tre mf på raken..
På onsdag ska jag till läkaren o få reda på mina provsvar.
Hoppas på fina resultat och att vi kan börja försöka igen..
Hur har ni andra det... Är ni på G igen.??
Massor med kramar till er...
Hej,
Vi var på utredning i förra veckan.. men döm av min förvåning - sjuksköterskan var sjuk så läkaren kunde inte ta tester.. Vi skall tillbaka nu i veckan för undersökning och lämna blod. Är det någon som fått vatten uppsprutat i livmordern vid undersökning? Är det lika hemskt som det låter??
hoppar med här också!
hade tre mf på raken då när vi började försöka skaffa syskon till vår dotter i maj och efter det har det inte blivit något mer. åt förra månaden en kur med gestapuran för att få ordning på cykeln och fick denna månad ta blodprover för att se att jag haft normal äl, och det hade jag, men det blev inget denna månaden heller iaf =( ska ringa doktork imorgon och se vad som händer framöver om det inte händer något. lycka till allihop här inne!
Herus
Hur gick det hos läkaren? Har du fått dina provsvar?
Provsvaren va fina..
Nu äter jag en pergo kur och ska på vul den 29/12 för att se om jag har några fina ägg.
Sen blir det nog älspruta. Efter jag haft äl ska jag ta proggisar 3gånger/dag.
Fram till att jag (förhoppninsvis testar +) och sen några veckor in i graviditeten..
Läkaren sa att hon trodde vi hade Stora chanser att få ett barn i våran famn. *ryser*
Men det känns bra att vara på G igen..
Hoppas att ni alla får en God jul.. massor med mat och juklappar..
Ohh va bra att provsvaren var fina.....
Har du ätit pergo tidigare?
Håller tummarna för dig!