• Herus

Upprepande missfall

Tänkte om det va några som ville kämpa tillsammans.. ??

• Svar på tråden Upprepande missfall
  • pear

Tingelsvanzen o Linna : Grattis till era plus. Vi håller alla tummarna för er!

Detmåstegå: Härligt med goda nyheter. Vi behöver alla positiva nyheter som går att få.

• Tricia

Hej, kikar in hos er och passar på att fråga om nån här vet ifall killen kan ha nått fel på sina spermier som gör att det blir upprepade mf?..

Mycket tacksam för svar och lycka till ni som är gravida

• Thalis

Hej Tricia!
    Killen han ha fel på arvsmassan och det kan göra att man får missfall!
    Har ni blivit utredda?

STORT GRATTIS TILL ER ALLA SOM FÅTT ETT + ! HÅLLER TUMMARNA!

Jag har fortfarande inte fått provsvaren på kromosomprovet och nu känns det som att det kvittar! Har stor lust att ringa ferten och tala om för dom vad de kan göra med provresultatet!!

Usch blir så arg varje gång jag tänker på det!

Kramar och lycka till !

• Herus

Thalis... Har du ringt dom..??

Bäst o ringa o tjata på dom. Jag förstår att du blir arg...!!
    kram kram

• Tricia

Thalis.. tack för ditt svar .. Vet du nån om detta är "vanligt"?

Anledningen att jag undrar är att jag haft ett ma och min sambo har en tidigare flickvän som även hon fick mf.. Jag är gravid igen men har lite blödningar och lite symtom så det känns som om risken är stor att det blir mf igen......

• Tricia

Tack Thalis, ja jag vet att det är vanligt men nu blöder jag som mens så känns inte vidare hoppfullt att det kan vara nått annat än mf .....

• Bunny

Hallå, hoppar in i den här tråden helt oinbjuden....HAr nu haft tre mf i rad under loppet av ett år, det senaste nu i veckan. Innan dess födde jag en dotter i maj 2004. Före det hade jag inte haft något mf, så de som har kommit har varit efter graviditeten. Finns här någon som jag?
    Är 40+ så visst får man vara beredd på mf, kan jag ha haft otur eller kan det beropå. Skall väl höra av mig till gyn ang. utredning, är man för gammal för det också kanske....?

• Thalis

Fy vad jobbigt!
    Nu hoppas jag verkligen att det inte är missfall. Detta börjar bli så himla tröttsam att man inte får ha sitt efterlängtade bebis!
    Om det är något jag kan göra för dig så tveka inte i att fråga!!
    Skickar många kramar och lyckönskningar!

Svar på tråden Upprepande missfall