• Herus

Upprepande missfall

Tänkte om det va några som ville kämpa tillsammans.. ??

• Svar på tråden Upprepande missfall
  • Herus

Tack för era svar... Jag börjar med dom imorgon...
    Kram kram

• Lady Lizard

Jag vill gärna ha medkämpar, ja! Det behövs, ensam är man inte mycket mer än en liten fjärt....;=(

• Herus

Jag börjar bli rädd... Jag tänker hela tiden på om jag blir gravid den här gången och hur det kommer att gå.. Det är 1½ vecka kvar till bim.. Vet inte hur jag ska få tiden att gå...

Hur går det för er.??

• Detmåstegå

Herus
    Det klarar du!!!! Försök bara va positiv så går det nog bra....
    Jag vet, det är inte lätt att va positiv i den situationen...... men försök.......
    Tänk att för eller senare måste det gå!!!!!!

Lady Lizard
    Välkommen in till oss!!!!

Jag ska börja jobba halvtid imorgon och det gör mig rädd.......
    Jag vet att det inte inverkar på negativt på graviditeten (det säger ju i allafall läkarna) men rent psykiskt är det jättetungt. Har ett jättetungt jobb och här hemma lyfter jag ingenting, (dammsugare, tvätten ja allt måste min äldsta son eller min man ta) men på jobbet har jag ingen jag kan be......
    Usch..... känns inte kul...... hoppas det känns bättre imorgon......

• Herus

Hur har det gått att jobba..??

Tycker värkligen att du måste försöka att säga ifrån om du inte orkar..
    Hoppas att du och magen mår bra.. *tänker på er*

Hoppas ni andra har det bra.. kram kram

• Lady Lizard

Det är klart att man är lättstressad. Man blir ju aldrig yngre, tyvärr, även om ingen av oss är lastgamla. Och så blir jag stressad över att jag inte får bli stressad osv....

• Kikke

Hej alla!

Jag känner mig väldigt ensam eftersom det inte är några av våra vänner som har några problem alls att skaffa barn, skönt att kunna "prata" av sig här.

Har nu haft 4 MA/MF, utredningen är gjord efter 3e och det visade sig att min man har en kromosomavvikelse som är ärftlig. Visserligen på ett "bra" ställe och om det blir barn blir de friska (om man tar bort att det är svårt att få barn). Konstigt! Trösten, svår att se när man är mitt uppe i det, är att hans farmor fick 5 mf sen 4 friska barn. Hans mor fick 1 barn sen 5 mf senare 1 barn till.

Jag äter pergo och fick det efter 2 mf eftersom jag fick mellanblödningar. Tänker ta dem igen så fort mensen kommer tillbaka efter senaste skrapningen den 5 januari.

Någon mer som säger som det är när någon frågar - När ska ni skaffa barn? Jag har slutat skratta lite och säga - Inte än. Nu säger jag som det är, trött på alla dumma frågor, fråga inte om du inte är beredd på svaret!

Lite arg idag ....

• nami

hej,,,får jag leka med er?? Ni känns alla så duktiga med era utredningar och allt, själv har jag inte ens vågat mig dit,,,vill inte veta om det är fel på mig,,,eller vill o vill, vågar inte riktigt.

• Mysac

Hej! Kliver in här lite försiktigt,,,jag har en dotter, men har också haft sex missfall, det senaste i går,( fredagen den 13:e,,,) Vill gärna vara med här, hoppas vi alla lyckas få bebis till slut! Jag är överlycklig för min dotter, kan inte tro att det är sant att vi har henne! Men jag vill gärna ha ett syskon tilll henne,,,,
    Stor kram till er!

• Innova

Är gärna här jag med...... Har haft fyra missfall och ett MA och den lilla bebisen är fortfarande kvar i min kropp..... Måste skiljas från det nu i veckan då det inte vill komma ut själv.....

Mysac du ger oss hopp.........hoppas du vet det....... Jag håller tummarna för att ni snart får ett litet syskon till Fanny....

Hoppas 2006 får bli det året då vi alla blir gravida och det går bra....

Kram Innova

Svar på tråden Upprepande missfall