• Herus

Upprepande missfall

Tänkte om det va några som ville kämpa tillsammans.. ??

• Svar på tråden Upprepande missfall
  • Detmåstegå

JIIPPPIIIEEEEE!!!!!!!!!!

Nu är jag hemma igen!!!!
    Allt var OK!!!
    Såg ett litet hjärta ticka som bara den....
    Är så lycklig.....
    Jag tror att jag såg hjärtat innan gyn, såg det så fort man kunde utskilja det lilla livet!!!!
    Fick bara fram "jag ser hjärtat" och sedan bröt jag ihop och bara grät o grät....
    Har fortfarande gråten i halsgropen, så glad så glad......

Knorren var 2 cm och 8+4v, hon sa ungefär då den e så liten så det kan skilja på nån mm.......

Vet att det e några riskfyllda veckor till men "soo fare soo good" och det känns helt underbart!!!!

• pear

Åhhh "Det måste gå" så roligt Jag fick själv en tår i ögat när jag läste vad du skrivit. Det måste kännas underbart!

• maja under eken

Grattis detmåstegå, vad härligt o få uppleva!! Jag ska m dsamma sms:a Herus o meddela. Hon jobbar o vill inte logga in på fl från jobbdatorn, hon har frågat om jag har sett hur d gått f dig. O d ser jag ju nu, grattis!!

kram o lycka till!

• Detmåstegå

Tack så mycket tjejer!!!!!

• Herus

Detmåstegå....

*********GRATTIS*********
    Jag är så glad för din skull....

Massor med kramar... NJUT nu ordentligt....!!!!

• Herus

Idag när jag kom hem från jobbet så tog jag ett äl test..
    Jag har idag kännt mig lite spänd över magen och lite bubblig på höger sida..

Jag fick utslag på stickan jag är på dag 20.. och inga blåsor syntes på vul dag 17.
    Men nu har jag vart i sänghimeln med killen så jag hoppas på ett posetivt svar om 14 dagar...

• Detmåstegå

Herus
    Oj Oj Oj!!!!!
    Hoppas ni fick till det!!!

Ett jättetack till er alla för erat stöd, så glad att ni finns!!!!!

• Herus

Ja det hoppas jag med.....

En liten fråga...
    Jag fick utskrivet proggisar. Den läkaren sa att jag skulle börja med dom några dagar efter ägglossningen...
    En annan läkare som jag va hos på vul sa att alla läkare säger olika vissa tycker att man ska börja då och vissa tycker att man ska börja den dagen då man testar plus..

Hur ska jag göra..?? Jag tänkte om jag börja med proggisar om en vecka kanske..?? eller ska jag vänta till om jag testar plus..???

• Detmåstegå

Dom läkarna som jag varit i kontakt med har sagt att man ska börja efter ÄL. Detta för att progestoronet hjälper till att bygga upp slemhinnan i livmodern och skapa en mysig miljö för ägget att fästa och att växa i.

• pear

Herus: De instruktioner jag fick av min läkare var att börja 2 dagar efter pos. ältest. Nu hjälpte ju detta inte mig men jag tyckte det kändes logiskt att göra så för att vara så tidigt ute som möjligt. Mina mf har ju dessutom varit ganska tidiga så det känns ju som att det är redan där i början det går snett. Lycka till!!!!

Svar på tråden Upprepande missfall