Upprepande missfall
Tänkte om det va några som ville kämpa tillsammans.. ??
Tänkte om det va några som ville kämpa tillsammans.. ??
Fru Smultron: Vad har din doktor sagt om din autoimmuna sjukdom? Jag har oxå en autoimmunsjukdom men i huden (vitiligo), jag har påpekat detta för min gyn men hon nekar helt till att det kan ha med det att göra, men jag får ju tillägga att jag inte går till henne längre för hon är helt värdelös! Har haft 4MF och 1MA, har nu äntligen fått komma på utredning och lämnat en del prover som jag inte fått svar på än, är det autoimmuna ngt de kan kolla med blodprov?
Lite svammligt blev det, men hoppas du/ni har lite info om detta.
Maddo77:
Skickat svar till dig på gästbok, hoppas att du förstår vad jag menar!
Själv var jag på mitt 1:a utredningsbesök igår och har för första gången träffat på en väldigt bra gyn dr......efter att under ett år träffat ca 20 st som jag tyckt saknat empati var det skönt att till sist träffa någon som lyssnade, kunde svara på alla mina frågor, hade mycket empati, och kom med klara besked vad som kommer att hända nu och när.
Efter mina provsvar ska jag in efter min nästa mens och göra en livmoderavgjutning.
Så jag känner mig ganska nöjd.
Vi har kommmit fram till att vänta med att försöka tills provsvaren och undersökningen är gjorda, och det känns både skönt att få vila och jobbigt över att behöva vänta ( ni förstår säkert vad jag menar).
Kramar till er alla!!!!
Fru Smultron: vad skönt att få träfa en bra gyn!.. Vad sa din gyn så där generellt om missfall?
Oj vad lugnt det har varit här då!!!!
Hoppas ni har det bra allihopa....
Jag har inga"direkta" nyheter, bara att allt e bra. Och det är inte så "BARA" det inte!!!!!
Utan helt underbart det e vad det e!!!!!!
Kan berätta att jag har bara 8 injektioner kvar av pregnylen nu å sen behöver jag inte springa till sjukhuset var annan dag mer. Kommer givetvis att fortsätta med fragminet hela graviditeten men det är ju inte besvärligt alls när man kan ta dom själv. Det bökiga har ju varit att springa till sjukan 3 dag i veckan......
Ha det så skönt i vintervädret!!!!!
Jag är mellen äl och bim.. en vecka kvar.. proppar i mig proggisar för fullt...
Hur går det för er andra... ??
Detmåstegå.. Underbart o höra att allt är bra..!!! Jag kommer strax efter hoppas jag
Hallå där herus!!!!!
Hur går det för dig??
Ska du testa i morgon eller hur ser det ut????
Testar imorrn..!!!
ojojoj va spännande!!!!
Hur känner du dig nu då???
Finns det några symtom??
Sist jag testade plus var jag helt säker på att det va nåt. Sprang hos BM var tredje dag o testade
Du skulle sett hennes min tredje o fjärde gången jag kom. Hahahaha
Men jag hade ju rätt!!!!!!
Fjärde gången jag kom hade jag testat plus hemma dagen innan (annars hade jag nog inte vågat gå dit igen). Gick dit bara för att få det "bekräftat" av någon kunnig. Med mina MF började det kännas som att jag bara inbillade mig att det var ett plus på stickan och att det var mensen som kom ett par dagar senare.....
Nja.. jag har stora fina tuttar som ömmar ... Men det är nog från proggisarna..
Men jag hoppas att det är för att det är plus imagen..!!
Håll tummarna...
en liten fråga fick ma den 13/1 börja blöda ca den 22/1 har haft bruna flytningar de sista två v men idag börja det blöda igen antar att det är min mens?? men min fråga är om jag törs använda tampong nu????