• Mysac

Upprepande missfall

Hej! Kliver in här lite försiktigt,,,jag har en dotter, men har också haft sex missfall, det senaste i går,( fredagen den 13:e,,,) Vill gärna vara med här, hoppas vi alla lyckas få bebis till slut! Jag är överlycklig för min dotter, kan inte tro att det är sant att vi har henne! Men jag vill gärna ha ett syskon tilll henne,,,,
    Stor kram till er!

• Mysac

Hej! Jo jag funderade på en sak, är ni alla i bebisverkstaden nu, eller är det några som "ligger lågt"? Jag försöker inte bli gravid nu, jag håller på och blöder efter sista missfallet,,,,och vi ska inte försöka igen direkt sedan,,,men det är svårt att låta bli att tänka på det!

• Mysac

Babypink/ Håller tummarna för dig imorgon! Det är ju störst chans att det inte är något fel, titta på mig och sambon, som fått sex missfall och det visade inga fel på utredningen, sen fick vi ju en helt frisk dotter! ( Som fyllde 1 1/2 i Lördags ) Sen är det ju så att många av de fel de ändå ibland hittar är ganska enkla att åtgärda efter vad jag förstått.

När vi var i startgroparna för vår utredning så var jag både glad och ledsen och rädd samtidigt. jag var rädd för att de skulle hitta något allvarligt och sedan säga att vi aldrig skulle kunna få barn ( biologiska). men samtidigt var det så himla skönt, för nu äntligen skulle vi ju få veta vad som var fel, och kunna få hjälp! Så det var ganska skönt i alla fall! ha det bra!

Svar på tråden Upprepande missfall