30+ med första barnet 1-3 år, del 13
Galia:
Jag minns tydligt att det fanns en i mitt inlägg, vilket alltså indikerade att jag var ironisk. Ledsen att du missförstod min intention.
Galia:
Jag minns tydligt att det fanns en i mitt inlägg, vilket alltså indikerade att jag var ironisk. Ledsen att du missförstod min intention.
Juni:
Jag o G spelade Knattematte idag, men nu när jag ska via manen är det bara pling-plong musik o ingen som pratar. Hjälper inte att installera om eller byta mellan rösterna. Jag blir direkt vansinnig när det inte funkar. G spelade aldrig själv så han har inte tryckt på ngt - Har du ngn aning om vad problemet är??
Tydligen fick programmet ngt tuppjuck när man laddade och spelade samtidigt. Provade dra ut sladden, och då funkade det. Skumt!! Men nu kan jag iaf sova!
Har inte spelat memoryt, men G gillade Peekaboo Barn skarpt. Passar bara små barn, men kanske kan vara ngt för N som verkar vara en fena på fånen redan?
Pysslig:
Jag förstår att du spricker av nyfikenhet! Det blev 92 på byxorna och 104 på tröjan. Båda sitter perfekt. Fast byxorna var från pojkavd..
Persefone:
Oj, din stackare. Hoppas du inte legat sömnlös och undrat..
Det var en multirandig tröja (grönt, vitt, lila, cerise...) med en brodyr av Lille Skutt o Nina Kanin på bröstet. Mjuk och mysig att klappa på, tycker G!
Haha. Sov gott!
Sweetie:
Vi körde Kouma förra året. Superlätta och jättevarma. Enkla att ta på även för G som har hög fot. Vi hade bara ett par förra vintern och det räckte trots att G gick på dagis (han var 1,5). I år ska vi testa Kavat Extreme. De har en fördel jmf med Kouma - De funkar även när det är slask. Iofs använder vi alltid fodrade gummistövlar då det är plusgrader, men ändå...
Jag funderar på att köpa ett par begagnade som backup, men gör nog inte det förrän jag ser att behovet finns.
Nu är den nya fånen släppt som förköp så på fredag ligger det förhoppningsvis en och väntar på mig på Posten. Man måste ju ha en fån, FL finns väl inte som app till Android? Nej, anledningen till att jag har en fån är att jag inte är tillräckligt teknisk för att få en android att göra som jag vill. Vi tänker helt enkelt inte på samma sätt.
G gillar också det ni listat hittills. Duplo och Brio-tåg (jag skriver Brio just för att alla(?) andra märken har lösa plastbitar i ändarna på spåret och det är helt enkelt inte samma sak då.. ) är favoriterna. Och Schleich-djur. Finn säkert hur många märken på plastdjur som helst, men Schleich är så fiiiina.