• Somnat

30+ med första barnet 1-3 år, del 13

Galia:
    Jag kan rekommendera vantar m blixtlås till småisar. Så tummen komer ner där den ska utan strul. På Hestras variant sitter blixtlåset bra, OCH de är prisvärda (baby zip heter modellen).

Mössan Göran... Hmmm... Min pappa heter Göran. Frågan är om det gör mössan till en flipp el flopp...

Sarahkka:
    Du vet att det finns nässprey fr 1 år, va? Så behöver de inte vara så täppta när de sk sova.

• Somnat

Oyra:
    Geggamoja har väl butik i närheten? De har "massor" m blommiga i liknande atuk som du postade bild på. Då kan mam mamma-barn matcha också om hon är sådan.

• Somnat
    oyra skrev 2011-09-27 10:41:58 följande:
    hmmm var i närheten? ungefär?
    Ja, du hittade ju! Visste faktiskt inte exakt var, tur du kan googla! Och hoppas de gillar dem. Jag har själv en mössa därifrån som är en favvo! (G har ett par, goes without saying... )

Galia:
    Usch för att behöva sätta in antibiotika. Smakar päck när det ska in och luktar päck när det kommer ut. Urk! Fast oj vilken tur att det finns och fungerar! 
  • Somnat

Det var ett likamedtecken i mitt förra inlägg så resten kom bort... Iaf så är bredspektrum sämre då det slår mot fler baggar och därmed ökar resistensrisken. Funkar kåpevin (både mot baggar och att få ner) är det därför att föredra.

• Somnat

Blomster:
    Sorry! Hoppas du sov gott!

Juni:
    God morgon! Hoppas du får sova middag..

• Somnat

Råd OCH Rön. Suck.

Iaf det verkar vara RRs test och isf är det inte PoPs skaloverall utan den slitstarka. RR hade skrivit fel.

Svar på tråden 30+ med första barnet 1-3 år, del 13