Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011
Här tänkte jag att vi som har plussat med hjälp av IVF kan träffas.Bf Juni/ Juli 2011
Här Pratar, drömmer, stöttar vi varandra
Äntligen våran tur!
Välkomna

Det ska kommer att .bli intressant att veta mina veckor nästa vecka. enligt mina uträkningar kommer jag att i vecka 6+5
ÄP: 27/9
ET:30/9
Hej godmorgon!
Idag är det 43 dagar sedan allt började då fick jag sluta med vagitorior utrogestan som jag fått sedan vaginal två gånger om dagen två tabletter varje gång då.
Det är a lite blandad känslor kan jag säger.
Känns det bekant till er tjejer. Fick vi samma ?
jag tar mina vagiatorier fortfarande, dock kommít överrens med läkaren att trappa ut dem från o med nästa vecka.
Det ska kommer att .bli intressant att veta mina veckor nästa vecka. enligt mina uträkningar kommer jag att i vecka 6+5
ÄP: 27/9
ET:30/9
jag hade ÄP 28/9 och ET 30/9 och jag är i vecka 9 alltså (8+0) idag.
Vi har varit på hälsosamtal idag (6+1). Här i Skåne vill de tydligen att man kontaktar dem så snart man vet att man är gravid och bokar in hälsosamtal. Det var inte direkt något nytt, men vi fick möjlighet att ställa frågor och prata med vår BM. Hon bokade också in tid för inskrivning och KUB.
Åh vad tiden går låååångsamt fram till VUL den 25/11!
Lycka till imorgon Toyota och lycka till på torsdag Skruttfia!
Jag följer allt ni skriver men är dålig på att skriva. I natt sov jag 12 timmar så idag känns det lite bättre. Håller tummarna för er alla!! Kram!
Vi ska på VUL (privat) om två veckor för att se så att allt står rätt till, och om båda embryona klarar sig och växer på. Detta är första graviditeten som jag inte fått någon blödning och jag önskar att det håller i sig.
Mammiz81, jag tycker också att Öresunds uträkning är helt åt skogen. Enligt min uträkning är jag idag i v 8 +1 och förstår inte hur de får det till 8+0 idag.