Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011
Här tänkte jag att vi som har plussat med hjälp av IVF kan träffas.Bf Juni/ Juli 2011
Här Pratar, drömmer, stöttar vi varandra
Äntligen våran tur!
Välkomna

jag är i vecka 9 (8+3),ringde idag igen,samma bm.hon har nog tröttnat nu efter mitt tredje samtal så fick en tid nu på förmiddagen.kändes som det var för att slippa mig sen...jaja,kan ju strunta i henne egentligen...men irriterande...smärtorna går ju över,men det har kommit nu sen i lördags från och till,inte känt såhär tidigare...känns bra att kolla upp iaf!
är så rädd nu att nåt är fel med lillskrutt...sambon jobbar i annan stad så han kan inte vara med...
kram!
Frida1010, jag håller tummarna för att allt är som det ska!
Toyota10: vad skönt att allt såg bra ut på VUL!
Frida1010: Hur har det gått för dig. Hoppas att allt såg bra ut.
Game on!
Vi fick ett glädjebesked - embryot lever och har vuxit fint (från 7 till 15 mm på en knapp vecka ). Det är fortfarande litet men inte "för litet" och hjärtat slår som det ska.
Vi blev superförvånade och jätteglada förstås.
Man vet ju aldrig vad som händer men nu ska jag inte oroa mig utan vara glad för just nu är det faktiskt bra.
Apropå dagar - Dr räknade som att vi är 8+3 idag och det är vad jag får med FLs räknare också.
Frida - hugg/ont hade jag också för ett par veckor sen (nu har jag ju inga symptom alls), vet inte om det kändes på samma sätt men det gjorde ont så jag fick böja mig framåt. Jobbigt men tydligen väldigt vanligt, Akkies förklaringar stämmer med det jag har fått veta. Hoppas det gick bra idag.
Linnea H, grattis, vad underbart! Då ligger vi exakt lika. :)
Tog min första Lergigan Comp för 5 min sedan. Hoppas jag inte får biverkningar. När kommer effekten och hur länge sitter den i?