Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011
Här tänkte jag att vi som har plussat med hjälp av IVF kan träffas.Bf Juni/ Juli 2011
Här Pratar, drömmer, stöttar vi varandra
Äntligen våran tur!
Välkomna

Jag hoppas att allt har gått bra för TOYOTA10 idag
Mammiz81: ja, kg tänkte nästan att det blev lite fel där:) men då borde jag väl vara i V5 eller?
Hanna. Smulans skrev att hon räknat ut till v5+5 =v6. Äp räknas som ägglosning. Då vid äp är du i vecka 2+0
Hannah, du kan använda kalendern här på FL http://www.familjeliv.se/Vantar_barn/Kalender/graviditetsutrakning.php
Välj ÄL och sätt äggplockning som ägglossning. Det blev för mig exakt samma som IVF-kliniken sa.
Sätter ja min äp som äl så säger kliniken att jag inte har bf den dagen. Men kommer gå efter de som alla andra gör och räkna äp som äl dag.
Hej på Er! Gick bra på VUL idag. Allt såg bra ut och lill slog. Blev så glad. Fick en bild oxå, då sambon inte kunde vara med idag. 8+2 idag. Kram på Er alla i tråden, och lycka till själva
Vad härligt, Toyota! Grattis
hej tjejer!hoppas ni alla mår bra!
jag fick idag det kändes som massa knivhugg typ vid livmodern,gick över lika snabbt som det kom,men blev så orolig.jag har oxå haft lite ont i magen,snett nedanför naveln ett par gånger,smärtan kommer men försvinner lika snabbt...blir sså rädd...
ringde gynakuten om min magont,men fy vilka människor som jobbar där...blev så ledsen efteråt.vågade inte ens fråga om "knivhuggen"...
känner mig så rädd och orolig...
kramisar!