Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011
Här tänkte jag att vi som har plussat med hjälp av IVF kan träffas.Bf Juni/ Juli 2011
Här Pratar, drömmer, stöttar vi varandra
Äntligen våran tur!
Välkomna

Mammiz; jo nu gör det tydligen ett UL omkring v 12 på mvc för att tidsbestämma grav. UL sen i v 18 då tittar de mer på organen sa de. Jag blev iaf glatt överraskad för jag trodde bara det var ett UL omkring v 18 så det blev ju bonus!
Har ni sett reklamen när en bil skrotas. Jag blev så tagen att jag börjde störtlipa. Haha, ja dessa graviditetshormoner, tur att ingen såg mig. :)
Grattis LindaBell!
Hoppas allt ser bra ut idag Toyota
V. 11 idag Ibland känns det som att tiden går rätt fort men ibland segar tiden verkligen fram.
Hej alla gravida. Hoppas att ni mår bra. Är det ngn som kan hjälpa mej. Jag hade ÄP den 15 okt, vilken vecka är jag i?? Och sen undrar jag om det är okej att bada badkar hemma såhär tidigt i graviditeten?
Hej tjejer
Har haft ett dramatiskt dygn, fick en stor stört blödning igår med en stor klump i, kändes direkt som ett missfall. Var hos doktorn idag som konstaterade att jag hade väntat tvillingar och fått missfall med den ena. Fick dock se ett litet pickande hjärta, så nu känns det väldigt omtumlande!!
Är i 7+ 0 idag och lillen som var kvar är 9mm så allt såg bra ut enligt doktorn! Får dock räkna med lite blödningar de närmsta dagarna från det som är kvar och ska ut.
Fick restriktioner på att inte ha sex, inte lyfta tungt och se till att äta även fast jag mår illa!
Tessi, oj vad dramatiskt!
Jag förstår att det måste vara dubbla känslor för dig. Jag håller tummarna för den lille som är kvar!