Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011
Här tänkte jag att vi som har plussat med hjälp av IVF kan träffas.Bf Juni/ Juli 2011
Här Pratar, drömmer, stöttar vi varandra
Äntligen våran tur!
Välkomna
![{#emotions_dlg.flower} {#emotions_dlg.flower}](https://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-flower.gif)
Hjärtklappning har ja aldrig märkt av den. Då den ska vara ro givande . Står de som biverkning? Tror de kommer släppa snart.
Var de inte någon mer som skulle i väg på vul idag?
Är skruttfia och Akke kvar? De hade vul idag 11 november. Sidan 40
Härligt Linnea att allt så bra ut!! Grattis!!
Frida; hur har det gått för dej idag??
Tycker ni att mat, något att äta hjälper mot illamåendet? Jag har mest illamående från efter 12tiden på dagen fram till jag lägger mig. Har inte kunnat äta middag idag. Blir så äcklad av att laga mat och äta den ibland. Oftast går de bättre då ja tvingas i maten men illamåendet slutar inte för att jag äter.
Hej! Jag uppdaterar listan lite. Idag har vi sett fint hjärta slå! Helt fantastiskt!! Fostret var 16.2 mm långt och jag skulle vara på dag 7+6 idag, alltså tre dagar kortare än vad jag räknat med.
Vi såg även det andra fostret, utan hjärtaktivitet och mindre. Så båda hade alltså fastnat oh växt, men det andra dött för några veckor sedan, skulle tro att det var då när jag hade bruna blödningar och mensvärk.
Så nu får vi se om jag kommer blöda ut detta eller om det försvinner. Nytt VUL om två veckor för att kolla läget.
Men ett hjärta! UNDERBART!!!!
Uppdatera mer om ni inte finns med!
Vul lista
StorLängtanEfterLiten: 28/10 (v 8+4) BF 5 juni 2011
Mumsa73: 1/11 (vecka 7+0)
Wanie 1/11(vecka 7+2)
LindaBell: 2/11 (vecka 6+6) Nytt VUL 9/11
Mammiz81: 2/11 (vecka 6+6) Nytt VUL 8/11
Frida1010: 2/11 (vecka 6+5)
Linnea H: 5/11 (v 7+4) Nytt VUL 15/11
Toyota10: 10/11 (v 8+2)
Skruttfia82: 11/11 kl 10.20 (vecka 7+4)
Akkie77: 11/11 (v 7+6) BF 23/6
Tessi007: 17/11 (vecka 8 + 0)
Cleo36: vecka 17/11(vecka 6)
Strax, cirka 21/11 (vecka 7 el 8)
Smulans: 25/11 (vecka 8+3)
Grattis Akkie
hej tjejer!
va på gyn idag,de gjorde vanlig undersökning och sen vul.bebisen mår bara bra,hon hade svårt att mäta vilket hon inte tyckte va viktigt heller,men typ 14.5mm.hon sa inget om att det va för litet,så ska försöka strunta i dessa mm ett tag. hjärtat pikade på som bara den iaf!
lättad...men man vet ju aldrig vad som kan hhända,men måste tänka att det kommer gå bra.har bokat vul vecka 12 hos en privat gyn.
kramisar!