Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011
Här tänkte jag att vi som har plussat med hjälp av IVF kan träffas.Bf Juni/ Juli 2011
Här Pratar, drömmer, stöttar vi varandra
Äntligen våran tur!
Välkomna

Hej
Nu har vivarit och kollat det var en skön känsla att ser ett prickande hjärta. Detsåg ut som en liten räka som är 24mm. dåär man i vecka 8.5 sa hon. men enligt Min behandling är jag i vecka 10 som du sa mammiz , du är en klok kvinna mammiz. bf är räknat till någon gång i slutet på juni jag fick ingen exact datum. ET dagen fick vi två embryon men den andra utecklades inte man såg bara ett frisk hjärta! So glad att det finns nåt livande där inne. Nu ser jag onnorlunda på mig själv. Jag är gravid mina vänner och jag äter inget allt stinker men jag är glad!
Tack kompis............det känns bra.
När har ni andra kontaktar MVC?
Jag tänkte vänta tills jag varit på andra VUL, det är ju egentligen ingen brådska men sist ringde jag i v.12 och det var inte populärt för de har ont om UL tider där jag bor. Den här gången ringer jag nog nästa vecka, är då i v.10, så hoppas jag inte det blir några problem.
Grattis till hjärtat Cleo! Låter härligt. Bara två dagar kvar för oss...
Hur har ni andra gjort, har ni berättat för era chefer än, ni som inte hade cheferna invigda från början?
Jag ska inte göra KUB.