Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011
Här tänkte jag att vi som har plussat med hjälp av IVF kan träffas.Bf Juni/ Juli 2011
Här Pratar, drömmer, stöttar vi varandra
Äntligen våran tur!
Välkomna

Jag ringde till kliniken idag och bad att få komma på UL denna vecka istället för på måndag, kände bara att jag klarar inte av att vänta över helgen, så jag ska dit i morgon. Då får vi se men jag är helt inställd på att det inte finns något kvar. Har inte haft några symtom på en vecka nu. Jag har haft lite till blödning men inte mycket alls så kanske måste jag få medicin för att sätta igång det hela. Det ska i alla fall bli oerhört skönt att få svar.
Samtidigt: grattis till er som det ser bra ut för, kul att det är så många som har fått se hjärtan!
Tessi - ojoj! Men härligt att det ser bra ut med lillen som är kvar.
Linnea, vad jobbigt
Hoppas det går bra imorgon.
Jag ringde till kliniken idag och bad att få komma på UL denna vecka istället för på måndag, kände bara att jag klarar inte av att vänta över helgen, så jag ska dit i morgon. Då får vi se men jag är helt inställd på att det inte finns något kvar. Har inte haft några symtom på en vecka nu. Jag har haft lite till blödning men inte mycket alls så kanske måste jag få medicin för att sätta igång det hela. Det ska i alla fall bli oerhört skönt att få svar.
Fick också en blödning inatt:( så det har varit jobbiga timmar, blöder ej mer och varit på gyn idag igen och även idag slog hjärtat!!! Vet ej riktigt varför jag blödde, irriterad slemhinna kanske? Ny koll om 1 vecka igen. Ska stanna hemma från jobbet några dagar nu och ta det lugnt.
Jag ringde till kliniken idag och bad att få komma på UL denna vecka istället för på måndag, kände bara att jag klarar inte av att vänta över helgen, så jag ska dit i morgon. Då får vi se men jag är helt inställd på att det inte finns något kvar. Har inte haft några symtom på en vecka nu. Jag har haft lite till blödning men inte mycket alls så kanske måste jag få medicin för att sätta igång det hela. Det ska i alla fall bli oerhört skönt att f
Jag håller båda tummarna tjejen, skönt att du ska inte behöver grublar över helgen............. hoppas på en marakel! lycka till !
Samtidigt: grattis till er som det ser bra ut för, kul att det är så många som har fått se hjärtan!
Tessi - ojoj! Men härligt att det ser bra ut med lillen som