• Mammiztill2

Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011

Här tänkte jag att vi som har plussat med hjälp av IVF kan träffas.

Bf Juni/ Juli 2011

Här Pratar, drömmer, stöttar vi varandra

Äntligen våran tur!

Välkomna {#emotions_dlg.flower}
  • Svar på tråden Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011
  • Linnea H

Tror mitt illamående var falskt, i natt har jag börjat blöda. Det känns som det brukas kännas när mensen är på gång. Känner mig deppig och trött (kunde inte sova sen) och vill helst ligga kvar hemma i sängen. Tyvärr måste jag till jobbet.
    Jag har ringt t IVF-kliniken för att kolla lite vad som gäller, får se vad de säger är de ringer tillbaka.

• katt

hej
    mina bröst har slutat blir öma, mitt vul är i vecka 46 då är jag i vecka 7 + 6. Jag känner mig orolig att något är fel. Brösten var stora och blänkte nästan nu är de skrynkliga igen och känns inte längre. Jag känner mig orolig , sambon försöker trösta men ................någon som kan veta vad som ske, vilka symptomer har ni?

• Mammiztill2
    katt skrev 2010-11-08 11:07:23 följande:
    hej
    mina bröst har slutat blir öma, mitt vul är i vecka 46 då är jag i vecka 7 + 6. Jag känner mig orolig att något är fel. Brösten var stora och blänkte nästan nu är de skrynkliga igen och känns inte längre. Jag känner mig orolig , sambon försöker trösta men ................någon som kan veta vad som ske, vilka symptomer har ni?
    Symptomena är så olika från person till person.
    Vissa kan ha jätte många men gå fel ändå.
    Jag har haft symptom som kommit och gått.
    Dock har jag hela tiden känt en trötthet från morgon till kväll,
    men brösten ömmar inte som innan, i början.
    Illamåendet har kommit och gått för att nu v.8 haft 5 dagar då illamåendet är med mig från morgon till kvällen och som i natt vaknat med illamående.
    Jag håller tummarna för dig!
    Linnea H skrev 2010-11-08 07:42:57 följande:

Tror mitt illamående var falskt, i natt har jag börjat blöda. Det känns som det brukas kännas när mensen är på gång. Känner mig deppig och trött (kunde inte sova sen) och vill helst ligga kvar hemma i sängen. Tyvärr måste jag till jobbet.
    Jag har ringt t IVF-kliniken för att kolla lite vad som gäller, får se vad de säger är de ringer tillbaka.

Åh nej inte blödning, hur är de nu? blöder du fortfarande? ont?
    hur långt gånget var du?!
  • Mammiztill2

så ser man inte på VUL bilder   har nog någon vul bild från de datumet..
     (5+5)

• katt
    Mammiztill2 skrev 2010-11-08 11:50:46 följande:
    Symptomena är så olika från person till person.
    Vissa kan ha jätte många men gå fel ändå.
    Jag har haft symptom som kommit och gått.
    Dock har jag hela tiden känt en trötthet från morgon till kväll,
    men brösten ömmar inte som innan, i början.
    Illamåendet har kommit och gått för att nu v.8 haft 5 dagar då illamåendet är med mig från morgon till kvällen och som i natt vaknat med illamående.
    Jag håller tummarna för dig!

Åh nej inte blödning, hur är de nu? blöder du fortfarande? ont?
    hur långt gånget var du?!
    tack mammiz för trösten jag ringde och undrade om jag kan för vul tidigt de sa att jag skulle inte oroa mifg för mina HCG är nu 16000 det ska vara bra när de åker för på controll hade jag 480.

http://www.pregnology.com/pregnancy/07/06/2011
    kan ni kolla era hur pyret växer intressant !
  • Mammiztill2

men de är ju TOPPEN   ska kolla in sidan..

• Mammiztill2

Jag var i väg idag och gjorde VUL och hjärtat slog, dock var det svårt att mäta, att få bra bild.
    Men hjärtat slog så tydligt så det var bara bra.
    Ska tillbaka om 2½  vecka

• katt
    Mammiztill2 skrev 2010-11-08 12:16:23 följande:
    Jag var i väg idag och gjorde VUL och hjärtat slog, dock var det svårt att mäta, att få bra bild.
    Men hjärtat slog så tydligt så det var bara bra.
    Ska tillbaka om 2½  vecka
    So skönt mammiz81  grattis igen och jag tror den andra vul kommer att går bra igen . kramar
  • katt

Usch  förstår att du är deppig............. Linnea, hoppas det bara falsk blodning, vissa kan ha lite blod i början av graviditet , det är vad det jag hört.
    jag håller tummarna för dig och skruttfia.
Svar på tråden Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011