Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011
Här tänkte jag att vi som har plussat med hjälp av IVF kan träffas.Bf Juni/ Juli 2011
Här Pratar, drömmer, stöttar vi varandra
Äntligen våran tur!
Välkomna

Tror mitt illamående var falskt, i natt har jag börjat blöda. Det känns som det brukas kännas när mensen är på gång. Känner mig deppig och trött (kunde inte sova sen) och vill helst ligga kvar hemma i sängen. Tyvärr måste jag till jobbet.
Jag har ringt t IVF-kliniken för att kolla lite vad som gäller, får se vad de säger är de ringer tillbaka.
hej
mina bröst har slutat blir öma, mitt vul är i vecka 46 då är jag i vecka 7 + 6. Jag känner mig orolig att något är fel. Brösten var stora och blänkte nästan nu är de skrynkliga igen och känns inte längre. Jag känner mig orolig , sambon försöker trösta men ................någon som kan veta vad som ske, vilka symptomer har ni?
Tror mitt illamående var falskt, i natt har jag börjat blöda. Det känns som det brukas kännas när mensen är på gång. Känner mig deppig och trött (kunde inte sova sen) och vill helst ligga kvar hemma i sängen. Tyvärr måste jag till jobbet.
Jag har ringt t IVF-kliniken för att kolla lite vad som gäller, får se vad de säger är de ringer tillbaka.
så ser man inte på VUL bilder har nog någon vul bild från de datumet..
(5+5)
men de är ju TOPPEN ska kolla in sidan..
Jag var i väg idag och gjorde VUL och hjärtat slog, dock var det svårt att mäta, att få bra bild.
Men hjärtat slog så tydligt så det var bara bra.
Ska tillbaka om 2½ vecka