Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011
Här tänkte jag att vi som har plussat med hjälp av IVF kan träffas.Bf Juni/ Juli 2011
Här Pratar, drömmer, stöttar vi varandra
Äntligen våran tur!
Välkomna

Tack vad ni är gulliga!
Hej på liEr tjejer nnea H Grattis till ett fint hjärta. .........................
Jag är allmän krasslig förkyld,ont i halsen och uppblåst mage, känns som jag är mät men är super hungrig.
Jag ska sova lite Trevlig helg alla. jag ska dessutom få gäster som stanna över imorgon.
Trevlig helg på er. Får gäster när som de stannar till söndag. Men kanske smyger in. Iaf från min mobil som nu... Kram på er
Hej Alla!
Jag började blöda natten till idag och har idag varit på koll. Såklart hade min ordinarier gyn stängt för utbildning (privat gyn) så jag fick söka mig till sjukhuset vilket jag inte är van vid. Träffade iaf en underbar kvinnlig läkare som fick mig att må lite bättre. Via VUL såg de en hinnsäck med ett embryo i, men det var litet. Kunde inte se ngt hjärta, är i v 6+5.
Läkaren sa att antingen går det vidare och blir ett missfall eller så har embryot fäst sent och att jag är en vecka kortare gången. Det tog ett blodprov för att kolla Hcg och jag ska ta ett till på söndag så får vi se om det ökar eller minskar. Ska fortfarande göra VUL 11/11 för att kolla läget då.
Jag ska fortsätta hoppas, även om det känns tungt just nu.
Skruttfia. Usch vad tråkigt jag håller tummarna för det bästa varma kramar
linnea:vi gjorde vul i tisdags, 7+0 och våran lillskrutt var 7.5mm och läkaren sa att allt såg bra ut!nu blir jag sjuk av oro...men läste på barntotal att det är mellan 4-9mm vecka 7.
ni andra: hur stora har era skruttar varit vid vul???
Nej vad tråkigt, Skruttfia! Men än finns det väl hopp?
Linnea, jag hoppas det går bra och ert lilla pyre växer till sig som det ska.
Grattis, Strax!
Hej, StorLängtanEfterLiten!
mumsa:du gjorde vul som jag,i vecka 7+0.hur stor va eran lilla skatt??
Jag fick ej reda på hur lång bebis var. Han tog ingen direkt närbild. Ja vill nog heller inte veta i nu läget hur liten stor bebis är. Då jag blev hela tiden stressad då läkarna sa att dottern var för liten från vecka 7 och fram till förlossningen och då hon föddes var de liv om att hon var väldigt liten. Jag klarar nog inte sån psykisk påfrestning igen. Jag hade iaf en bebis som levde med hjärta som slog då och NU!