Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011
Här tänkte jag att vi som har plussat med hjälp av IVF kan träffas.Bf Juni/ Juli 2011
Här Pratar, drömmer, stöttar vi varandra
Äntligen våran tur!
Välkomna

våra familjer vet redan,de ha vetat från det att vi började med behandling.har varit rätt skönt de 3 gånger då det misslyckats. det enda jag kan känna nu är att va härligt det skulle vara med en hemlighet...menmen...även mina kollegor,vi är bara 7 st,vet oxå.
Våra familjer och närmste vänner har varit med under hela resan. Deras stöd har varit ovärderligt.
Även min närmsta chef och två närmsta kollegor vet om det. Eftersom jag behövde vara borta en del under behandlingen kändes det skönt att de visste varför. Övriga kollegor, släktingar och vänner får nog veta det någongång efter VUL eller vecka 12.
Stor kram till millapo och inanna!!
Blev förskräckt när jag såg att jag väntade trillingar så nu har jag reducerat mig till två hjärtan och er andra till ett. Hoppas det blev rätt? :)
Mumsa73: 1/11 (vecka 7+0)
LindaBell: 2/11 (vecka 6+6) Nytt VUL 9/11
Mammiz81: 2/11 (vecka 6+6)
Frida1010: 2/11 (vecka 7+0)
Linnea H: 5/11 (v 7+4)
Toyota10: 10/11 (v 8+2)
Skruttfia82: 11/11 kl 10.20 (vecka 7+4)
Akkie77: 11/11 (v 8+2)
Tessi007: 17/11 (vecka 8 + 0)
Cleo36: vecka 44(vecka 5)
Strax: omkring 21/11
Smulans: 25/11 (vecka 8+3)
Mumsa; hi-hi, trillingar det hade varit nåt det, nä jag vet inte vad alla hjärtan plötsligt kom från, de blev ju dubbelt på oss andra, men nu verkar ju listan vara i sin ordning
Fortfarande inga gravidkänningar, så jag nojjar, precis som jag gjorde min förra grav, hade inga symtom då heller, ska det gå lika smidigt denna gång? Fast jag önskar jag kände mer så det blev tydligare. Aldrig är man nöjd
Är det någon som äter Omega 3? Kan någon rekommendera något närke, vart man kan köpa bra sån produkt? Just nu tar jag Albyl och folacin. Har ni fått reda på hur länge ni ska ta folacin? Äter ni andra vitaminer?
Hej
Här är det kört, fick så gott som minus på stickan idag Nu är det vär bara att invänta blödningen....
Vi hade dessutom bestämt att detta var sista försöket, så det känns ju extra tungt!
HUr skulle ni gjort, fortsatt med progesteron och fragmin tills jag börjar blöda??
Trodde verkligen att det var tredje gången gillt