Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011
Här tänkte jag att vi som har plussat med hjälp av IVF kan träffas.Bf Juni/ Juli 2011
Här Pratar, drömmer, stöttar vi varandra
Äntligen våran tur!
Välkomna

karin855:om du är mkt orolig,ring till gyn-mottagning och få ett vul!
Lite status från mig: Ingen blödning än så länge, vilket är ovanligt för att vara mig, men jag är tacksam. :) Mår ännu mer illa och hade kreverat utan Lergigan Comp. Har lovat mig själv att vara mer tacksam när jag mår lite bättre. Ska på VUL i nästa vecka och är spänd på hur det ser ut, om båda mår bra.
Hur mår ni?
För er som blöder och är oroliga så vill jag peppa er med att berätta att jag hade en kraftig mensblödning som gjorde ont och satt i en vecka men det slutade ändå med ett friskt barn.
Jag ska på vul nästa Torsdag. Längtar tills dess. Just nu känns de jobbigt men vågar inte i nu läget be om ett tidigare vul. Läkaren ringde mig igår och ska ringa mig på lördag igen. Har någon speciell känsla inuti underlivet som gör mig nojjig, ingen blödning än tack o lov. Har känts så i ett par dagar nu. Går in i v10idag om jag går efter äp som äl. Är illamående tof. Brösten ömma om ja tar på dem, kommer fortfarande vätska i från brösten. Håller på att trappa ut min progesteron.
Är du 12veckan då? Jag tänkte trappa ner till 1om dagen from idag. Blir konstig känsla då jag sitter ner.
ja skulle sluta med progesteron när ja plusasde
Hej tjejer, hoppas allt bra. Jag är i Oslo över dagen och har äntligen fått en liten paus.
Har fortfarande lite småblödningar, men det är mest som flytningar (ursäkta detaljer), hoppas det slutar. Jag vet att det kan vara helt normalt men jag tycker ändå inte om det....
Sen har jag inga symtom överhuvudtaget, tyckte jag var lite illmående för ett par dagar sen, men det har gått över. Kan äta allt men inga speciella cravings. Känner inget i brösten, behöver inte gå upp och kissa på natten.
Det vore ju trevligt med något litet symtom iaf. Jag är fortfarande orolig att det inte ska gå bra (slutar man nånsin oroa sig?). Samtidigt gick ju mina symtom över ungefär samtidigt som den lille började växa ordentligt så det kanske är bra.
På torsdag ska vi på nytt VUL, ser fram mot det men är också livrädd för att det inte ska vara bra....
Ja fy för Progesteron, alltså det är ju bra men så besvärligt. Jag fick också sluta när jag hade fått plus och ringt t kliniken och meddelat detta. Då valde jag att använda en per dag ett par dagar (hade två per dag innan) och sen sluta helt.
hejhej! varit hos bm på inskrivning idag,känns lite konstigt faktiskt,overkligt!har fått tid för rul i januari.guud va jag oroar mig nu,ena dagen känner jag massor då blir jag livrädd,sen andra dagen när jag inte känner nåt blir jag rädd för det...när ska man kunna försöka slappna av och tänka positivt?!?!?!fick iaf veta att mitt blodvärde va alldeles för lågt,kanske förklarar min extrema trötthet...
kramisar!