• Mammiztill2

Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011

Här tänkte jag att vi som har plussat med hjälp av IVF kan träffas.

Bf Juni/ Juli 2011

Här Pratar, drömmer, stöttar vi varandra

Äntligen våran tur!

Välkomna {#emotions_dlg.flower}
  • Svar på tråden Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011
  • Mammiztill2

härligt de stod bra till även idag

jag LÄNGTAR så till vul nu, vill få redapå att de står rätt till

• StorLängtanEfterLiten

Cleo36 och LinneaH: Grattis till era hjärtan, skönt att allt såg bra ut!

• Numera

Grattis till hjärtat, Linnea!

Vad är KUB för något?

Det strulade ihop sig på jobbet imorgon, inte så jobbigt egentligen men jag började storgråta och gick till slut hem för att vila och jobba klart ikväll Usch för att vara så överkänslig, är ni också det? Har bestämt mig för att berätta för chefen i morgon, om allt är bra, hon börjar oroa sig när jag varit borta så mycket och det är andra gången jag var tvungen att gå tidigare för att jag grät...
    Nu har jag ätit en massa godis och druckit te, så nu känner jag mig bättre, skönt när det sköljt bort igen.

• katt
    Smulans skrev 2010-11-18 11:05:34 följande:
    Cleo, grattis till litet hjärta!
    Tack Smulan
  • katt

linnea grattis igen för en lyckad vul. tack mina vänner för alla gratulationer enligt bm är jag i vecka 9- 10.
    beben kommer i slutet på juniSkrattande

• katt

Jag fick tid för inskrivning näsGladta vecka ser fram emot.

• HumIet
    Mammiztill2 skrev 2010-11-18 11:10:01 följande:
    undra när jag får svar om jag får göra KUB?
    och när jag får tid till UL i januari

ska ni gärna kontakta er klinik vid halva tiden av graviditeten?
    oh sen gärna skicka in papper efter förlossningen vad de blev för kön längd vikt och födelsedatum?!
    Skall inte kontakta dem mer...mer än att de gärna ville få ett kort på bebisarna när de är födda. :)
    Däremot har jag fått lämna papper till mödravården, som skall vidarebefodras till Förlossningen, om att delar av förlossningsjournalen skall skickas in till reproduktionsenheten
  • Mumsa73

Jag ska göra KUB i början av december. Blev erbjuden det eftersom jag är över 35.

På måndag ska jag på inskrivning. :)

• Numera

Å vi såg vår lilla idag! 11 mm och hjärtat slog. Glad Vi var jätteglada - min man han se hjärtat ganska länge, medan hon höll på och mätte, jag såg lillen flimra till i alla fall. Är alltså 7+1 idag, så då blir väl BF 7 juli tror jag (vissa säger 6 juli, andra 8 juli, så 7 blir snitt).

Nu ska fortsättningen gå via vår vanliga läkare, måste bara hitta en sån, har inte hunnit än...

StorLängtanEfterLiten: 28/10 (v 8+4) Hjärta BF 5 juni 2011
    Humlet: 27/10 (7+0) Hjärta Hjärta BF 15/6
    Mumsa73: 1/11 (vecka 7+0) Hjärta Hjärta
    Wanie 1/11(vecka 7+2) Hjärta
    LindaBell: 2/11 (vecka 6+6)  Nytt VUL 9/11 Hjärta
    Mammiz81: 2/11  (vecka 6+6) Hjärta Nytt VUL 8/11
    Frida1010: 2/11 (vecka 7+0) Hjärta
    Linnea H: 5/11 (v 7+4), 11/11 & 18/11Hjärta Inskrivning MVC 22/11
    Toyota10: 10/11 (v 8+2) Hjärta BF 20/6 2011
    Tessi007: 10/11 (vecka 7 + 0) Hjärta Nytt VUL 24/11 (vecka 9+0)
    Skruttfia82: 11/11 kl 10.20 (vecka 7+4)Hjärta Nytt VUL 1/12 kl 9.00 (vecka 10+2)
    Akkie77: 11/11 (v 7+6)Hjärta BF 23/6
    Cleo36: vecka 17/11( vecka 10)Hjärta
    Strax, 19/11 (vecka 7 +1) Hjärta BF 7/7
    Smulans: 25/11 (vecka 8+3)

• Mammiztill2

Jag åker nog in till gyn i kväll. Har ingen växt värk och mår knappt illa längre. Känns inte bra och är orolig. Väntar på att min man ska komma hem fått punktering och sen ska vi äta. Hoppas inte vår resa har tagit slut. Vet inte hur jag ska orka då.

Svar på tråden Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011